Beantwoord

internet doet het niet

  • 1 februari 2021
  • 33 reacties
  • 282 Bekeken

ik heb een dagbundel genomen en heb nu geen internet..moet nu per mb betalen om het op het lossen..gebeurd te vaak dit onzin.

icon

Beste antwoord door Hajar 1 februari 2021, 14:39

Hi @daniell39 

Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken. Hopelijk is alles weer naar wens!

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 1
Badge

en een paar maanden later is het nog steeds niet opgelost..terwijl ik wel iederw keer 2.95€ moet betalen..bied de klote dagbundel niet aan als er iedere keeŕ misgaat..dan zijn het fuckers die daar werken ja..ik loop godverdomme steeds aan te kaarten..amateurs

Heb jij je toestel op automatisch verbinden staan voor netwerken en niet op handmatig, als de verbinding wegvalt bij handmatig komt hij niet meer terug, kijk daar ook maar even naar en dat toestel op 2G 3G 4G (5G) automatisch staat, tjonge wat een taalgebruik.

en een paar maanden later is het nog steeds niet opgelost..terwijl ik wel iederw keer 2.95€ moet betalen..bied de klote dagbundel niet aan als er iedere keeŕ misgaat..dan zijn het fuckers die daar werken ja..ik loop godverdomme steeds aan te kaarten..amateurs

Reputatie 7
Badge +20

@daniell39 

Dit is al de tweede keer dat je dit soort taalgebruik gebruikt op onze Community en dit is hierbij de laatste waarschuwing. Zoals mijn collega heeft aangegeven word je al verder geholpen via Facebook dus graag alle communicatie via Facebook laten lopen. 

zaterdag 20-03 18:00 internet weer weggevallen bij unlimited data vandaag. tmobile is niet bereikbaar op mobiel..facebook..community..bedankt voor jullie hulp..fuckers

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daniell39,

Ik zie dat je dit ook al via Facebook hebt aangekaart en dat onze collega Zoë al voor je bezig is. Aangezien het onhandig en onoverzichtelijk zou zijn als we dit via twee kanalen én meerdere collega's op gaan pakken kun je dit verder via Facebook met mijn collega oppakken. Op die manier komen we niet in elkaars vaarwater en wordt dit hopelijk spoedig opgelost!

ik heb tmobile gebeld,een kwartier aan de lijn gehangen en ze zouden het oplossen maar ik krijg alleen 300mb ter compensatie. terwijl ik wel me tegoed moet verspillen aan bellen.

dan blijf ik nog steeds zonder internet en vandaag gebeurt het weer. om 19:30 valt het internet weer weg..iedere keer als ik een dagbundel neem

 

Je Unlimited Data Vandaag bundel is nu geactiveerd en geldig tot en met 11-03-2021 23:59uur. Je ontvangt geen sms wanneer de bundel niet meer geldig is. Verbruikstatus weten? Kijk op https://t-mobile.nl/verbruik  Groeten T-Mobile

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daniell39

Wat gebeurt er als je je toestel dan opnieuw start? Ik zie dat je actieve databundels hebt en dat er ook tegoed van afgaat. Is je verbinding verder wel goed? Kun je ook je simkaart in een ander toestel testen en controleren of je dan wel een stabiele internet verbinding hebt?

rond 18:00 stopt het internet ermee en wordt niet weer opgepakt.

Je Unlimited Data Vandaag bundel is nu geactiveerd en geldig tot en met 10-03-2021 23:59uur. Je ontvangt geen sms wanneer de bundel niet meer geldig is. Verbruikstatus weten? Kijk op https://t-mobile.nl/verbruik  Groeten T-Mobile

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daniell39 

Ik zie dat je bent verder geholpen door mijn collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Je Unlimited Data Vandaag bundel is nu geactiveerd en geldig tot en met 09-03-2021 23:59uur. Je ontvangt geen sms wanneer de bundel niet meer geldig is. Verbruikstatus weten? Kijk op https://t-mobile.nl/verbruik  Groeten T-Mobile

Je Unlimited Data Vandaag bundel is nu geactiveerd en geldig tot en met 09-03-2021 23:59uur. Je ontvangt geen sms wanneer de bundel niet meer geldig is. Verbruikstatus weten? Kijk op https://t-mobile.nl/verbruik  Groeten T-Mobile  

ik heb een nieuwe simkaart gekrijgen en weer valt het internet en wordt niet weer opgepakt..

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daniell39 

Ik zie dat onze specialisten het hebben onderzocht en het kan aan je simkaart liggen. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd die ontvang je binnen 3 werkdagen thuis. Als je de simkaart hebt geactiveerd kun je dan een seintje geven, want dan ga ik je huidige My T-Mobile account verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken. Als het goed is wordt je probleem hiermee verholpen. 

Tot die tijd kan je nog problemen ervaren met de bundel dus houdt daar rekening mee als je weer een bundel activeert. 

 

Je Unlimited Data Vandaag bundel is nu geactiveerd en geldig tot en met 01-03-2021 23:59uur. Je ontvangt geen sms wanneer de bundel niet meer geldig is. Verbruikstatus weten? Kijk op https://t-mobile.nl/verbruik  Groeten T-Mobile

bied het unlimited data vandaag niet aan totdat het technische dienst opgelost heeft. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daniell39 

Ik begrijp dat je gebruik wilt kunnen maken van je bundel, maar wil je alstublieft letten op je taalgebruik op onze Community! Dit soort taalgebruik wordt hier niet geaccepteerd. Je case ligt nu bij de technische specialisten en zij gaan dit verder onderzoeken. Zoals ik mijn vorige bericht hebt gemeld, ontvang je binnen 7 werkdagen een terugkoppeling. 

het is iedere week zo dat de klote internet wegvalt ook bij klote weekendbundel en dan zijn ze niet te bereiken omdat vaak 's avonds gebeurd. en dan zit weer zonder internet.  hou je compensatie en laat ze ervoor zorgen dat tering internet het doet.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daniell39 

Ik zie dat mijn collega heeft doorgezet naar de technische specialisten. Zij gaan dit verder onderzoeken. Ondertussen heb je ook al compensatie gekregen. Je ontvangt binnen 7 werkdagen een terugkoppeling van de specialisten. 

Je Unlimited Data Vandaag bundel is nu geactiveerd en geldig tot en met 26-02-2021 23:59uur. Je ontvangt geen sms wanneer de bundel niet meer geldig is. Verbruikstatus weten? Kijk op https://t-mobile.nl/verbruik  Groeten T-Mobile 

weer valt de internet m.f.

25-02 internet doet het weer niet.. telefoon aan en uit gezet..mobiele gegevens uit en aan na 2 minuten. vliegtuigstand aan en uit..terwijl ik een dagbundel gekocht heb.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daniell39 

Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en dat de Unlimited databundel voor je is geactiveerd. Hopelijk werkt het nu wel!

internet doet het weer niet. sms gekregen om 00:17 

Je Unlimited Data Vandaag bundel is nu geactiveerd en geldig tot en met 23-02-2021 23:59uur. Je ontvangt geen sms wanneer de bundel niet meer geldig is. Verbruikstatus weten? Kijk op https://t-mobile.nl/verbruik  Groeten T-Mobile

Je Unlimited Data Vandaag bundel is nu geactiveerd en geldig tot en met 22-02-2021 23:59uur. Je ontvangt geen sms wanneer de bundel niet meer geldig is. Verbruikstatus weten? Kijk op https://t-mobile.nl/verbruik  Groeten T-Mobile. 

dit sms kreeg ik vannacht om 00:45

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daniell39 

Ik zie dat de Unlimted data voor een dag bundel niet is geactiveerd. Ik heb de kosten van de bundel vergoed en een Unlimited data voor een dag bundel voor je geactiveerd. Nu is werkt die wel. De MB’s van de PrePaid Surprise bundel zijn op dus je zult nu zien dat alle data alleen van je Unlimited data voor een dag bundel gaat. Mocht je nu weer geen internet hebben, laat het dan weten. 

aan toestel hulp ligt het ook. heb net controle uitgevoerd..vannacht rond 02:00 valt het internet weer weg en weer schakelt ie over naar surprise terwijl ik net een inlimited data vandaag heb gekocht.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @daniell39,

Het stuk over het wegvallen van het internet en overschakelen snap ik niet helemaal. Je geeft in de eerste zin aan dat het internet wegvalt en dan worden je MB's gebruikt. Je bedoelt dat jouw WiFi thuis dan wegvalt? Als je WiFi wegvalt en je hebt jouw mobiele data uitgeschakeld dan werkt het sowieso niet, dus staat dat wel aan? Daarna geef je aan dat na wegvallen het internet juist niet wordt opgepakt. Wat bedoel je daarmee? 

Op dit moment heb je een dagbundel én MB's van PrePaid Surprise. In dat geval wordt eerst de dagbundel gebruikt en daarna PrePaid Surprise. Ik zie ook dat er internet wordt gebruikt, dus dat gaat eigenlijk allemaal goed. Aan onze kant heb je dus MB's voldoende, er staan geen blokkades op jouw aansluiting en er wordt internet gebruikt. Het lijkt dan ook mis te gaan bij jouw toestel of de instellingen ervan. Controleer daarom goed de instellingen van jouw telefoon, met name bij het gebruik van mobiele data, zodat dit allemaal correct staat. Ik weet niet welke telefoon je hebt, maar in onze Toestelhulp kun je informatie vinden om dit goed in te stellen.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag!

het gebeurd 's avonds thuis en ik heb mb tegoed van de suprise spel, maar als het internet wegvalt schakeld het automatisch over de mb's.

bij wegvallen pakt ie niet zelf het internet op. bellen en gebeld worden dat weet ik niet. toestel opnieuw opstarten helpt ook niet,ook niet als ik mobiele gegevens uit en aanzet na 2a3 minuten.

Reageer