Beantwoord

Internet is down 6034SL

  • 19 juni 2017
  • 3 reacties
  • 227 Bekeken

Internet is down at 6034SL, show WAN disconnected for the last 40min.
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 19 juni 2017, 23:33

Good evening russo,

Welcome to the T-Mobile Community! 🙂

Unfortunately, T-Mobile has a national interruption.
There are some signals that the disturbance is decreasing.

You can follow this thread for updates and other information:
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/geen-diensten-thuis-landelijk-280317/index1.html

Yours sincerely,
Leroy
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 3
Badge +13
Good evening russo,

Welcome to the T-Mobile Community! 🙂

Unfortunately, T-Mobile has a national interruption.
There are some signals that the disturbance is decreasing.

You can follow this thread for updates and other information:
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/geen-diensten-thuis-landelijk-280317/index1.html

Yours sincerely,
Leroy
Hier ook geen internet in sappemeer postcode 9611ha
Reputatie 7
Badge +20
Hey Willem-1976,

Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Hopelijk is dit bij jou ook het geval!

Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:
1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Dit topic gaat op slot om het onderwerp centraal te houden. Excuses voor het ervaren ongemak!