Beantwoord

Internet snelheid erg laag

• 19 februari 2017
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

al een paar maaden laats van hele strage Internet 4g dus wat voor die tijd super wat Hoe kan dit
icon

Beste antwoord door Sam- 19 februari 2017, 18:48

Hoi reint,

Leuk om je hier te zien. Van harte welkom op het forum!

Heel frustrerend, niemand wil gebruik maken van traag internet. Begrijpelijk dat je hierover contact opneemt. We helpen je hier graag bij!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar de registratie van je simkaart op het netwerk en naar de actieve bundels. Rosan vermoedde het al, maar er is geen internet bundel actief. Hierdoor maak je gebruik van de lagere snelheid van 64 Kbps. Om met een hoge snelheid te kunnen internetten kan je via My T-Mobile een internet bundel inschakelen.

Mocht je hier hulp bij willen of heb je andere vragen? Laat het ons dan weten. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi reint,

Leuk om je hier te zien. Van harte welkom op het forum!

Heel frustrerend, niemand wil gebruik maken van traag internet. Begrijpelijk dat je hierover contact opneemt. We helpen je hier graag bij!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar de registratie van je simkaart op het netwerk en naar de actieve bundels. Rosan vermoedde het al, maar er is geen internet bundel actief. Hierdoor maak je gebruik van de lagere snelheid van 64 Kbps. Om met een hoge snelheid te kunnen internetten kan je via My T-Mobile een internet bundel inschakelen.

Mocht je hier hulp bij willen of heb je andere vragen? Laat het ons dan weten. 🙂
Badge +13
Beste Reint als je inlogd in my T Mobile heb je dan wel een data bundel actief staan?
Zo niet heb je traag internet namelijk vandaar mijn vraag 😳

Reageer