Vraag

Internet traag na MB aanvullen

• 22 november 2020
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken

Wat is precies het idee hierachter? 9 van de 10 keer kan ik de rest van de dag geen gebruik mee maken van het internet, waaronder ook de app van tmobile zelf, of de website, welke onrealistisch vaak sowieso niet werken, of onderhoud hebben. Dit gebeurt altijd nadat mijn standaart 5gb verbruikt is en ik 1 of meerdere keren een extra gb heb aangevraagd. Mijn abbo is “unlimited” maar word dus nogal gelimiteerd.. Ik ga overstappen op tele2 :hand_splayed:

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Belle1111 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je ook al eens geprobeerd om het toestel opnieuw aan- en uit te zetten wanneer je deze issues ervaart? Het toestel wordt dan opnieuw aangemeld op het netwerk, waardoor dingen als snelheid ineens opgelost kunnen zijn. Laat je even weten of je daarna nog steeds traag internet ervaart?

Hey, ik heb geen zon om meerdere keren per dag mijn telefoon te resetten omdat jullie een aanhoudende server bug hebben! Ik ben overgestapt dus het probleem is binnenkort opgelost.Dankje voor het reageren ! 

groetjes

Belle

Reputatie 7
Badge +20

Hi Belle,

Wat jammer om te horen. Ik had graag samen naar een oplossing gekeken. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat het vooral weten!

Reageer