Beantwoord

Internet werkt alleen via Wi-Fi

  • 4 februari 2017
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Ik heb internet bundel gekocht en kan desondanks niet interneten zonder wifi
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 februari 2017, 13:14

Hoi Sat82,



Welkom op de forum van T-Mobile.

Als je niet kunt internetten, kan dit verschillende oorzaken hebben.

• controleer eerst de internetinstellingen in je telefoon

• zet je telefoon een keer uit en weer aan

• controleer of je gebruikmaakt van de nieuwste softwareversie



En de vraag natuurlijk, is het prepaid of een abonnement?



In de T-Mobile Toestelhulp vind je stap-voor-stap instructies voor het instellen van onder andere Mobiel Internet op je mobiele telefoon.



Mocht dit het niet zijn dan kan een T-Mobile moderator hier even naar kijken wat er fout is gegaan (dit kan 24/48 uur duren). Wil je sneller antwoord, omdat je natuurlijk heel graag op internet wil, neem dan telefonisch contact met ons op als je er zelf niet uitkomt, zodat onze medewerkers je verder van dienst kunnen zijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Sat82,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Als je niet kunt internetten, kan dit verschillende oorzaken hebben.
• controleer eerst de internetinstellingen in je telefoon
• zet je telefoon een keer uit en weer aan
• controleer of je gebruikmaakt van de nieuwste softwareversie

En de vraag natuurlijk, is het prepaid of een abonnement?

In de T-Mobile Toestelhulp vind je stap-voor-stap instructies voor het instellen van onder andere Mobiel Internet op je mobiele telefoon.

Mocht dit het niet zijn dan kan een T-Mobile moderator hier even naar kijken wat er fout is gegaan (dit kan 24/48 uur duren). Wil je sneller antwoord, omdat je natuurlijk heel graag op internet wil, neem dan telefonisch contact met ons op als je er zelf niet uitkomt, zodat onze medewerkers je verder van dienst kunnen zijn.

Reageer