Vraag

Iphone 11 pro melding bij in gesprek

• 1 mei 2021
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 2

Als ik word gebeld op mijn iPhone 11 pro terwijl ik in gesprek ben, krijgt de beller de melding dat het toestel buiten gebruik is. Ik krijg ook geen melding achteraf dat ik een gesprek heb gemist.

ik heb IOS 14.5. Maar had het issue ook al na de vorige  update.

ik heb mijn T-Mobile voicemail Wel ingeschakeld.

Ik heb al van alles uitgezocht, maar ik lees nergens hoe dit opgelost kan worden. 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @PaulvanLeeuwen 

Heb je op het moment van bellen wel goed bereik? Het kan zijn dat je vanwege minder bereik geen bericht ontvangt. Heb je niet storen functie aanstaan op je iPhone? Ervaar je dit overal of op een specifieke locatie? Ik zie dat je gemiste oproep sms wel aan hebt staan. Zou je het in de gaten kunnen houden en de volgende keer wanneer dit gebeurt mij voorzien van 3 voorbeelden van datum en tijdstip waarop dit gebeurt? Dan kunnen we dit verder onderzoeken.

Reputatie 2

Ik ben net gebeld door de T mobile

technische dienst. Als het

gesprek niet in wisselgesprek staat krijgt de beller nog steeds de melding. Maar nu achakelt hij wel door naar voicemail. Maar ik

krijg geen melding als de voicemail niet wordt ingesproken. 
Als wisselgesprek wel aanstaat schakelt hij bij In gesprek niet

meteen door. Ik zie dan de tweede beller. Als ik

die niet beantwoord krijgt de belller ook de melding dat ik niet beschikbaar ben. En schakelt door naar de voicemail. Daar krijg ik dan wel een sms van. 

Ik ben dus min of meer genoodzaakt wisselgesprek ingeschakeld te houden. Terwijl ik dit eigenlijk niet wil. Ik vind het nogal storend als die aan staat.

Ik vraag mij ook af waarom T Mobile niet gewoon ingesprektoon kan laten horen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @PaulvanLeeuwen 

In ons systeem staat alles wel goed. Zou je de simkaart ook in een ander toestel kunnen testen en controleren of je dan hetzelfde ervaart?

Reageer