Beantwoord

Iphone 7 plus geeft geen service aan

• 27 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 387 Bekeken

IPhone 7 Plus geeft geen service aan. Ik heb inmiddels instellingen gewist, netwerkinstellingen gewist maar geen resultaat. Heb de Sim van mijn vriendin in de IPhone gedaan en deze werkt wel. Het probleem lijkt  dus niet in de iPhone te zitten.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

icon

Beste antwoord door Evy 28 oktober 2019, 11:09

Goedemorgen @Natasja87 

Ik zie dat je al een paar goede antwoorden hebt gekregen van @CrisTien en @pipodeclown_2 ! Heb je hier nog steeds last van? In dat geval ziet het er inderdaad naar uit dat het probleem ligt bij je simkaart. Je hebt de simkaart van je vriendin al in jouw telefoon gedaan, dat is stap een van de kruistest! Dit kun je ook nog andersom doen door jouw simkaart in de telefoon van je vriendin te doen. Ervaar je hier het zelfde probleem dan hebben we de oorzaak gevonden!  :smile: Je kunt via My T-Mobile  geheel gratis, snel en eenvoudig een nieuwe simkaart bestellen, dit duurt drie dagen. Op die manier ben je snel weer bereikbaar! Je kunt  ook even langs een T-Shop gaan en heb je je nieuwe simkaart gelijk binnen , zij kunnen dan direct helpen met de kruistest en de vervolgstappen. We hebben hier ook een super handig topic over geschreven waarin je alles kunt vinden voor jouw netwerk probleem. Kom je er echt niet uit dan help ik je graag verder met een oplossing!

Laat je even weten of het is gelukt? 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo@Natasja87 Dan lijkt het probleem in jouw simkaart te zitten!?

Als je de mogelijkheid hebt ga dan vandaag even langs een TM shop om hulp te vragen.

Als je ze lief aankijkt krijg je de Sim wel gratis.

Of je moet wachten op een reactie van de moderators maar omdat het weekend is kan dat iets langer duren dan normaal.

Laat even weten als het is opgelost!

Fijne zondag.

Reputatie 5
Badge +4

Heb je de toestelhulp doorgelopen voor de juiste instellingen? Heb je prepaid of een abonnement? Heb je ook geen service in andere plaatsen? Als je handmatig netwerken scant, zie je dan wel netwerken staan? Staat T-Mobile daar bij?

Reputatie 6
Badge +5

Goedemorgen @Natasja87 

Ik zie dat je al een paar goede antwoorden hebt gekregen van @CrisTien en @pipodeclown_2 ! Heb je hier nog steeds last van? In dat geval ziet het er inderdaad naar uit dat het probleem ligt bij je simkaart. Je hebt de simkaart van je vriendin al in jouw telefoon gedaan, dat is stap een van de kruistest! Dit kun je ook nog andersom doen door jouw simkaart in de telefoon van je vriendin te doen. Ervaar je hier het zelfde probleem dan hebben we de oorzaak gevonden!  :smile: Je kunt via My T-Mobile  geheel gratis, snel en eenvoudig een nieuwe simkaart bestellen, dit duurt drie dagen. Op die manier ben je snel weer bereikbaar! Je kunt  ook even langs een T-Shop gaan en heb je je nieuwe simkaart gelijk binnen , zij kunnen dan direct helpen met de kruistest en de vervolgstappen. We hebben hier ook een super handig topic over geschreven waarin je alles kunt vinden voor jouw netwerk probleem. Kom je er echt niet uit dan help ik je graag verder met een oplossing!

Laat je even weten of het is gelukt? 

Bedankt voor jullie tips. 

Probleem is opgelost in de T-Mobile winkel nieuwe simkaart gekregen. 

Reputatie 6
Badge +5

@Natasja87 

Goed om te horen! :smile:

Reageer