Beantwoord

kan geen sms en belletjes ontvangen

• 1 februari 2021
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Sinds kort krijg ik geen sms en belletjes meer binnen op mijn sim kaart.

Zo heb ik een aantal stappen gevolgd o.a.

2e simkaart eruit en telefoon opnieuw opstarten.

Een bundel gekocht van 4,95 om te checken of mij simkaart niet defect is, ik kon gewoon mobiele gegevens gebruiken. Dus daar ligt het niet aan

Ik heb gecontroleerd om de sms-centrale correct is (+316 2400 0000).

Vervolgens een vriend gevraagd om mij te bellen en smsen, kwam niet binnen en als hij mij belde kreeg hij de melding dat mijn nummer niet in gebruik is.

Als ik wil bellen vanaf mijn T-Mobile sim kaart krijg ik de melding te horen dat dit niet is toegestaan en dat jk met klantenservice contact moet opnemen.

Ik belde naar 1201, 1202 en T-Mobile klantenservice.

Vervolgens gebeld naar klantenservice via een werkende sim kaart en moest 15 minuten minimaal wachten om in gesprek te komen met een medewerker, dus ik besloot om te kijken op de forums.

Doordat ik geen sms kan ontvangen kan ik niet meer inloggen op Paypal en andere services.

Nog bedankt voor jullie tijd.

icon

Beste antwoord door Hajar 2 februari 2021, 11:51

Hi @Rizvan F 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade hebt. Je moet namelijk tegoed opwaarderen zodat de blokkade verwijderd wordt. Ik heb voor nu alvast de blokkade verwijderd, maar zorg er voor dat je snel tegoed opwaardeert anders wordt de blokkade weer automatisch geactiveerd. 

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rizvan F 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade hebt. Je moet namelijk tegoed opwaarderen zodat de blokkade verwijderd wordt. Ik heb voor nu alvast de blokkade verwijderd, maar zorg er voor dat je snel tegoed opwaardeert anders wordt de blokkade weer automatisch geactiveerd. 

Hi @Rizvan F 

Dankje wel Hajar, hoelang heb ik de tijd om op te waarderen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rizvan F 

Ik zou je adviseren om bij wijze van deze week al op te waarderen anders wordt de blokkade automatisch geactiveerd. 

Hoop dat het lukt!

Reageer