Beantwoord

Kan geen Sms meer versturen maar wel Ontvangen

• 13 mei 2018
  • 3 reacties
  • 984 Bekeken

Hallo,

Ik kan gek genoeg geen smsjes meer versturen en ook niet meer via wifi en niet naar 2244. Ik kan daarentegen wel smsjes ontvangen van andere personen. Mijn toestel is een Samsung galaxy S5 Neo. Ik hoop dat ik hiermee geholpen kan worden. :)

M.v.g.
Biscuit
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 mei 2018, 12:18

Hoi Biscuit,

Ik ga meteen met jou meekijken en je zo goed mogelijk verder helpen!

Zou je eens kunnen proberen of het gaat op de manier die in dit topic naar voren komt, namelijk via instellingen > apps menu openen en dan speciale toegang > premium sms-services gebruiken? Verder is het wel vreemd dat ook andere smsjes niet lukken. Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Zou je, als deze tips niet werken, de simkaart eens in een ander toestel kunnen stoppen en testen of je dan wel smsjes kunt versturen?

Hoe gaat dit allemaal? Laat het ons maar weten en dan kijken we verder met je mee!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Biscuit,

Ik ga meteen met jou meekijken en je zo goed mogelijk verder helpen!

Zou je eens kunnen proberen of het gaat op de manier die in dit topic naar voren komt, namelijk via instellingen > apps menu openen en dan speciale toegang > premium sms-services gebruiken? Verder is het wel vreemd dat ook andere smsjes niet lukken. Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Zou je, als deze tips niet werken, de simkaart eens in een ander toestel kunnen stoppen en testen of je dan wel smsjes kunt versturen?

Hoe gaat dit allemaal? Laat het ons maar weten en dan kijken we verder met je mee!
Hoi Jaimy,

Ik had later nadat ik het berichtje had gestuurd nog even naar mijn T-mobile instellingen gekeken en een paar aan gezet om te kijken of er wat verschil was en gelukkig bleek het te werken. Ik heb ook nog even gekeken naar de tip die jij hebt gestuurd en die heeft inderdaad gewerkt voor smsjes naar 2244.
Heel erg bedankt!

Groetjes Biscuit
Reputatie 7
Badge +19
Hey Biscuit,

Kijk dat is goed nieuws! Goed dat je ook zelf nog wat geprobeerd hebt. 😃 Heel graag gedaan en fijn dat alles weer werkt!

Hopelijk zie ik je nog eens op de Community!

Reageer