Beantwoord

Kan niet bellen

• 30 januari 2017
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Als ik iemand terug wil bellen of uberhaupt iemand wil bellen krijg ik de melding: deze oproep is niet toegestaan. Daarvoor kreeg ik al een paar keer vandaag de melding: geen mobiele netwerk beschikbaar. Ik hoor graag wat hiervan de oorzaak is. Bij instellingen op mijn mobiel geeft ie onder de tab 'Netwerk' bovenaan weer: T-Mobile NL. Bij 'Status mobiel netwerk' staat: verbinding verbroken.

Ik hoor graag wat er aan de hand is.
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 januari 2017, 16:54

Hoi Ada,

Welkom op de forum van T-Mobile.

Wat vervelend dat je geen netwerk hebt en niet kan bellen. Zou je eens willen kijken via volgende website, of er een storing is: https://www.t-mobile.nl/dekking/storingen

Mocht je daar nu niets tegen komen, druk dan op MELD EEN PROBLEEM.

Dan kunnen ze bij T-Mobile direct zien dat je een probleem hebt met je netwerk en er mee aan de slag. Dit is de eerste oplossing die ik je kan aangeven en zelf ook zou doen als ik er last van had.

Mocht het nog langer duren, geef het even aan, mensen van T-Mobile kijken mee en kunnen dan misschien verder helpen. Maar doe eerste bovenstaande, dat is ook wel belangrijk.
Bekijk origineel

3 reacties

Top!
Bedankt voor de tip. Ik heb net via dit item een klacht ingediend over mijn netwerk.
Hoi Ada,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Wat vervelend dat je geen netwerk hebt en niet kan bellen. Zou je eens willen kijken via volgende website, of er een storing is: https://www.t-mobile.nl/dekking/storingen

Mocht je daar nu niets tegen komen, druk dan op MELD EEN PROBLEEM.
Dan kunnen ze bij T-Mobile direct zien dat je een probleem hebt met je netwerk en er mee aan de slag. Dit is de eerste oplossing die ik je kan aangeven en zelf ook zou doen als ik er last van had.

Mocht het nog langer duren, geef het even aan, mensen van T-Mobile kijken mee en kunnen dan misschien verder helpen. Maar doe eerste bovenstaande, dat is ook wel belangrijk.

Reageer