Beantwoord

Kan niet bellen en geen internet

• 15 april 2017
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

• is een Master Poster
  • 4 reacties
Is er een storing? Ik heb geen verbinding met bellen en geen Internet. Deventer woonplaats
icon

Beste antwoord door Cara 15 april 2017, 16:13

Opgelost omdat ik ergens een tip las van toestel uit en weer aan doen. Maar jullie klantenservice is pet. Met chat ik moest lang wachten krijg ik uiteindelijk een Regina en stel haar die vraag kreegesteld ik geen antwoord terug.
Bekijk origineel

2 reacties

Opgelost omdat ik ergens een tip las van toestel uit en weer aan doen. Maar jullie klantenservice is pet. Met chat ik moest lang wachten krijg ik uiteindelijk een Regina en stel haar die vraag kreegesteld ik geen antwoord terug.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cara,

Allereerst fijn om te horen dat het probleem is opgelost! Als er iets met je toestel of netwerk aan de hand is, is het altijd verstandig om jouw toestel volledig uit- en aan te zetten. Dan maakt 'ie opnieuw verbinding met het netwerk en vaak verhelpt dat al het probleem. Het is sowieso verstandig om jouw toestel eens in de zoveel tijd even uit en aan te zetten. Wie weet voor een volgende keer, ik hoop natuurlijk niet dat het nodig zal zijn!

Natuurlijk jammer om te lezen dat je onze klantenservice pet vindt! Dat is zeker niet onze bedoeling. Mogelijk was de verbinding met de chat niet goed, waardoor deze wegviel. Ik durf niet met zekerheid te zeggen wat de oorzaak was, aangezien ik het chatgesprek verder niet terug kan zien. Mocht je nog eens een vraag hebben, dan kun je 'm ook altijd via Facebook of Twitter stellen of bellen naar onze klantenservice, als je dat prettiger vindt. En uiteraard ben je van harte welkom hier op het forum.

Nog even iets heel anders, ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt. Heb je daar al eens van gehoord? Je kunt met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken en vervolgens onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland. En dat is niet alles, je kunt ook elke maand een cadeautje uitkiezen zoals in jouw geval nu 2,50 euro korting. Altijd leuk meegenomen toch? 🙂 Via deze pagina maak je jouw groep aan.

Laat je weten of je nog vragen hebt? Ik help je graag!

Reageer