Beantwoord

kan niet bellen met kpnnummer

• 26 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 678 Bekeken

Ik heb t-mobile en mijn dochter heeft kpn. Nu wilde ik haar vandaag bellen, maar ik krijg direct haar voicemail. Terwijl ze naast me staat met haar mobiel in haar hand. We hebben beide onze telefoons op nieuw opgestart, maar dat werkt niet. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Mitch 27 augustus 2019, 13:02

Hoi @Ramsan1976

Dat oogt wat ongelukkig. Is het inmiddels al gelukt? Zo niet, kun je wel andere 06-nummers bellen? Kan jij wel gebeld worden door haar? Heeft zij wellicht de niet storen-modus aan of iets dergelijks? In dat geval komt een oproep naar haar niet door. Je zou ook even kunnen proberen om de simkaart te gebruiken in elkaars toestel (als het formaat van de simkaart het toelaat). Ik hoor graag van je.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi @Ramsan1976

Dat oogt wat ongelukkig. Is het inmiddels al gelukt? Zo niet, kun je wel andere 06-nummers bellen? Kan jij wel gebeld worden door haar? Heeft zij wellicht de niet storen-modus aan of iets dergelijks? In dat geval komt een oproep naar haar niet door. Je zou ook even kunnen proberen om de simkaart te gebruiken in elkaars toestel (als het formaat van de simkaart het toelaat). Ik hoor graag van je.

Reageer