Het ligt niet aan mijn toestel, want heb hetzelfde probleem in 2 andere toestellen.
Ik kan wel bellen en heb ook een 4g dataverbinding.:?
Ik heb gisteren al een paar keer minuten gebeld met de helpdesk, maar ben niet geholpen.
Beste antwoord door Thalina
Dat is inderdaad niet handig zeg! Ik zie dat je gisteravond contact hebt gehad met mijn collega en dat hij de IT-afdeling heeft ingeschakeld om te kijken naar jouw probleem. Dit kan enige dagen in beslag nemen. Mijn andere collega heeft nog geadviseerd om bij de T-Mobile shop een nieuwe simkaart te halen om te kijken of dat het probleem oplost. Ben je daar nog aan toe gekomen? Kun je verder nog kijken of je misschien de optie 'Niet storen' aan hebt staan op jouw Samsung? Dat doe je door op het beginscherm van boven naar beneden te swipen, daar vind je de optie 'Niet storen'. Kun je deze uitzetten, mocht 'ie aanstaan?
Mocht dit niet helpen, dan wil ik je toch vragen om het onderzoek van mijn collega's van de IT-afdeling af te wachten. Zij doen hun best om zo snel mogelijk te onderzoeken wat er precies aan de hand is. Als ze meer weten, nemen ze hierover contact met jou op. Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!