Beantwoord

Kan niet gebeld worden door specifieke nummers ( Vodafone ? )

• 20 juni 2019
  • 1 reactie
  • 646 Bekeken

Dusss..

Probleem is sinds november 2018 .

Kan sinds dat mijn abonnement is ingegaan niet gebeld worden ( Vodafone nummers )
Dit meerdere malen gemeld en er zijn hier meerdere cases van aangemaakt. Omdat jullie collega's op klantenservice zo stom zijn om mijn cases meerdere malen niet door te sturen zit ik hier maar te wachten.

Zodra iemand me belt met een vodafone nummer krijgen ze een engelse vrouw te horen die Goodbye zegt. Geen gemiste oproep.. Geen sms. Geen voicemail niks.

Zo vaak contact gehad met customer service dat ik er geen zin meer in heb.
Ja uw case is in behandeling u dient ons onderzoek geduldig af te wachten.
Ondertussen

Oproep van ziekenhuis gemist ivm opname
Meerdere opdrachten misgelopen omdat klanten mij niet kunnen benaderen. ( hier zal rechtsbijstand nog op terugkomen aangezien ik hierdoor een slechte naam + zeer grote opdrachten ben kwijtgeraakt )

Sinds kort voor mezelf begonnen en helaas mijn privé nummer hiervoor beschikbaar gesteld. Heb ondertussen maar bij de concurrent een abonnement gepakt want ik moet gewoon bereikbaar zijn.

Het probleem zou verholpen zijn. Nou niet dus.

Wat gaan we hieraan doen Tmobile ?

Mijn enigste optie is contract ontbinden zonder kosten en abonnementskosten terug. Jullie hebben jullie niet aan de contractvoorwaarden gehouden. Ik heb geen volledig gebruik van jullie diensten kunnen maken.

Zonder vriendelijke groeten

Kaan
icon

Beste antwoord door Hajar 20 juni 2019, 12:57

Hi Kaan,

Excuses voor de vertraging. Ik begrijp dat je het zo snel opgelost wilt hebben. Ik zie dat je zo snel mogelijk wordt teruggebeld door onze technische afdeling. Houd er rekening mee dat ze anoniem bellen. Ik hoop dat het snel wordt verholpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kaan,

Excuses voor de vertraging. Ik begrijp dat je het zo snel opgelost wilt hebben. Ik zie dat je zo snel mogelijk wordt teruggebeld door onze technische afdeling. Houd er rekening mee dat ze anoniem bellen. Ik hoop dat het snel wordt verholpen.

Reageer