Beantwoord

Kan niet meer inliggen

  • 7 april 2021
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

Beste sinds een week of 2 kan ik niet meer inloggen in mijn Tmobile. Ook wachtwoord opvragen werkt niet. Veranderen werkt ook niet. 

icon

Beste antwoord door Folkert_2 7 april 2021, 12:14

Ik heb hetzelfde probleem @Sanny1973 maar er wordt aan gewerkt achter de schermen!

Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb trouwen mij nu. Opnieuw geregistreerd met een ander mailadres anders kan ik hier niets plaatsen. 

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Sanny1973 Log je in met Mailadres en WW wat bij TMobile bekent is?

Ik heb even getest en hier werkt het goed.

Gebruik je de app of de website? En gebruik je wel de juiste gegevens?

Gebruik je wel de juiste button? Mobiel of thuis?

Ik heb hetzelfde probleem @Sanny1973 maar er wordt aan gewerkt achter de schermen!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sanny1973 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie om in te loggen. Ik hoor graag of het lukt.

Hoi ik kan er weer in echt het was super raar ik had altijd een andere gebruikersnaam en nu moest ik ineens met mijn emailadres inloggen. Bedankt 

Reageer