Vraag

Kan op eigen adres niet op mijn site (wel alle andere site's)

• 23 juli 2020
  • 8 reacties
  • 256 Bekeken

Ik kan op mijn eigen wifi niet op mijn eigen website komen.(dus alleen www.prinsesenerwtje.nl is niet bereikbaar op mijn eigen adres.Ook mijn collega's kunnen niet in mijn winkel op prinsesenerwtje. Bij mij thuis kan ik dat wel. Er is me gevraagd via dit adres mijn klacht door te geven.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Wieneke Korteweg 

Ik begrijp dat je prinsesenerwtje.nl niet kan benaderen op je eigen adres en heb je dan T-mobile thuis en welke modem?

Je collega's kunnen de site ook niet bereiken? Hebben die ook T-mobile of andere providers en proberen ze dat vanaf hun eigen adres?

Je geeft als laatst aan dat het bij jouw thuis wel lukt, wat bedoel je daar precies mee want je geeft aan dat het juist niet lukt?

Ik heb hier ook T-mobile thuis en de website doet het prima, ook even naar de webshop etc..

Kan je wel op de website via 4G? Lukt hier wel.

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan er ook gewoon in(op) @Wieneke Korteweg  ook via WiFi.

Maak je soms zelf gebruik van Adblock?

Welke browser gebruik je? Beveiliging te strak staan?

Sinds wanneer heb je dit probleem? 

Heb geen Adblock, dit is begonnen nadat ik extreem veel mijn site bezocht heb omdat we een evenement hadden in de winkel

En als ik met mijn laptop naar huis ga kan ik wel gewoon mijn site op

Reputatie 7
Badge +20

@Wieneke Korteweg Ik hoor net Dit van  @Folkert hij kan even niet inloggen dus ik kopieer en plak.

“Ik denk dat T-Mobile geblacklist is voor prinsessen omdat ze te veel de site heeft opgevraagd zoals ze schrijft. Mogelijk zien ze haar als spammer”

Als dat zo is moet je even wachten op een reactie En hulp van de moderators

Groetjes

Bedankt, nu maat wachten op die moderator 😜

Reputatie 6
Badge +2

Hallo Wieneke Korteweg,

Dit is een bekend probleem als je vaak je website beheer benadert en de login misschien een keer fout gaat. De firewall van jouw hoster blokkeert je dan. Dit staat los van T-mobile. Zoek even op de website van je hosting provider hoe je jouw IP adres weer kan vrijgeven. (Vaak kan je dat zelf door je ip adres in een bepaalde link in te voeren)

Of neem even contact met ze op.

Mvg. Marcel

Reputatie 7
Badge +16

@Wieneke Korteweg 

Kan je eens Deze website openen en dan op de knop check my ip address drukken om er zeker van te zijn dat je staat geblacklist.

Een rood icoontje ervoor betekent dat je daar geblacklist staat, wil je het resultaat eens hier posten?

Reageer