Beantwoord

Kan soms niet bellen, en niet gebeld worden?

  • 9 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 1543 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik kan af en toe niet bereikt worden op mijn mobiel (direct voicemail, of nummer niet in gebruik).
Ditzelfde probleem heb ik af en toe als ik andere mensen bel.

Ik heb geen blokkades op mijn telefoon staan.

Hoe zou dit kunnen komen? Ik gebruik mijn telefoon voor mijn werk dus moet hier snel een oplossing voor vinden.
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 9 augustus 2019, 09:51

Is het mogelijk om je Sim kaart even in een ander toestel te testen? En het liefst een andere Sim in jouw toestel. Dan blijkt of het aan de Sim of de telefoon ligt. Je kunt ook even proberen om bellen over 4G uit te zetten, zodat je over 3G belt.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Is het mogelijk om je Sim kaart even in een ander toestel te testen? En het liefst een andere Sim in jouw toestel. Dan blijkt of het aan de Sim of de telefoon ligt. Je kunt ook even proberen om bellen over 4G uit te zetten, zodat je over 3G belt.
Ik zal dit (proberen) te testen. Het probleem is dat dit niet altijd het geval is, soms kunnen mensen mij gewoon bellen en soms niet.
Ik heb mijn simkaart in een ander toestel getest waarbij het probleem zich voordeed. 2 Maal getest om van mijn nummer naar het andere nummer te bellen en vice versa, beide keren werkte het gewoon.

Waar zou het verder nog aan kunnen liggen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @RS89

Ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Je ontvangt hem binnen 3 werkdagen thuis en kan die via My T-Mobile activeren. Kun je die uittesten en laten weten of het daarmee is opgelost?

Hallo,

ik heb vorig jaar nieuwe Sim kaart gekregen van jullie ivm mogelijke oplossing voor slecht bereik op kampeer en recreatie park. Heb Nu ook weer  Netwerk-app gebruikt maar die kan meestal geen goede meting doen omdat ontvangst te slecht is. Dat zegt ook al genoeg. Heb gemiddelde download van 1,5 mb en upload 1,1 ongeveer. nu week lang laten testen. Ook telefoongesprekken zijn vaak erg slecht te verstaan zowel bij mij als beller.

wat nu?

wat doet deze app nu? Wordt er contact met mij opgenomen? Wat wordt er met data gedaan in de zin van verbeteringen?

zit nu af en toe gedwongen op vakantiepark in deze tijd. Er zijn vrijwel geen gasten dus druk is het zeker niet. 
 

kan je compensatie krijgen? Korting, of belangrijker na een jaar is er niets verbeterd.

 

kunt u mij helpen?
 

bvd
 

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Anton68 

Goed dat je dit nogmaals aankaart! Gezien je afgelopen jaar al een nieuwe simkaart hebt ontvangen, kunnen we uitsluiten dat het daar niet aan ligt. Kan me voorstellen dat dit niet ideaal is, wel zo belangrijk dat het allemaal goed werkt! Ben je al bekend met onze dekkingskaart? Wat je zou kunnen doen, is een dekkingsklacht indienen via via de dekkingskaart. Er wordt dan een netwerk onderzoek gestart door onze netwerkspecialisten. Zij zullen dit tot de bodem uitzoeken en zodra hier meer over bekend is zullen zij persoonlijk contact opnemen met jou! :smile: Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! 

Reageer