klacht

• 8 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Ik ben overgestapt van kpn naar tmobile dit jaar blijkbaar kreeg ik te horen van een tmobile medewerker dat ik bij kpn niks door hoef te geven en niks op hoef te zeggen dat jullie dat regelen. Eindstand hebben jullie dat niet gedaan kpn wist er niks van, eindstand moest ik nog twee maande betalen. Een van de grootste fout van mij is dat ik aangesloten ben bij tmobile eerst word mijn naam verkeerd op contract geschreven terwijl ik duidelijk mij identiteits kaart gaf. Ik krijg heel vaak storing ik kan niet bellen internetten terwijl ik dit nooit had hij kpn. Ik heb een eigen bedrijf ik wil van particulier naar zakelijk contract overstappen en dat kan volgens aanwijzingen van tmobile kom ik bij de shop aan in rotterdam centrum zeggen ze dat ik eerst me contract moet beëindigen na afloop en dan pas kan over zetten naar zakelijk endan bel ik de klantenservice dat als je mobiel afbetaald heb datje dan automatische overstapt naar zakelijk een van de slechtse netwerk bedrijf 

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Furkan3892 

Ik kan me voorstellen dat dit wat frustratie opwekt, dat is uiteraard niet de service die we onze klanten willen geven! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega. Het is handig om vragen bij een kanaal te houden. Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Reageer