Beantwoord

Klacht factuur mobiele abonnement

  • 26 april 2020
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Ik heb een mobiel abonnement met 2G en 120 belminuten. Kijk altijd goed op my-t-mobile dat ik die minuten niet overschrijd. Ook in april had ik keurig 119 minuten. Toch moet ik € 8,97 bijbetalen, omdat gesprekken naar hele minuten worden afgerond. Niet mee eens, want ik heb nooit de info gehad dat ik de 120 dreigde te overschrijden.

icon

Beste antwoord door Folkert 26 april 2020, 16:09

Beste @Edwin1969 

Bij gesprekken word de eerste minuut altijd helemaal gerekend maar daarna betaal je per seconde. Zie https://www.t-mobile.nl/tarieven

Je krijgt geen waarschuwing als je de 120 minuten overschrijdt maar als je de T-Mobile app installeert kun je heel makkelijk bijhouden hoeveel minuten je nog over hebt.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Beste @Edwin1969 

Bij gesprekken word de eerste minuut altijd helemaal gerekend maar daarna betaal je per seconde. Zie https://www.t-mobile.nl/tarieven

Je krijgt geen waarschuwing als je de 120 minuten overschrijdt maar als je de T-Mobile app installeert kun je heel makkelijk bijhouden hoeveel minuten je nog over hebt.

Groet, Folkert

Reageer