Klacht geen service

  • 25 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 565 Bekeken

Heb 1,5 jaar T-Mobile Unlimited Sim.

Toenemend heb ik “GEEN SERVICE"

Nu wéér juist nu ik wacht op belangrijk nieuws voor nieuwe woning.

Betaal steeds meer voor steeds slechter wordende dienstverlening.

Als het niet NU en METEEN in orde komt zal ik mei 2020 dus NIET  VERLENGEN

Ze zijn geïnfecteerd met het kwalijke tele2 virus van slecht product tegen steeds hogere prijs.

Waardeloos, want als je dan wel eens service hebt is dat 3G ipv de 4G waarvoor je betaalt.

 

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Goedemorgen @janjannus 

Welkom op de community! Ervaar je slechte dekking op 1 specifieke locatie? En zo ja, is dat binnen of buiten?

Zou je eens je simkaart in een andere telefoon kunnen proberen om te kijken of dat verschil maakt?

Groet, Folkert

Reageer