Beantwoord

Korting abonnement staat niet in app

• 31 maart 2017
  • 4 reacties
  • 310 Bekeken

Mijn korting op mijn go abonnement staat nog steeds niet vermeld in de app , is er nog steeds een storing
icon

Beste antwoord door David 31 maart 2017, 15:41

Hey Merijn53,

Goed om te zien dat Serviceweb al met je mee heeft gedacht! Het verschil is in dit geval dat het bij jou juist verkeerd staat op de website van My T-Mobile. Hoe staat het bij jou in de app? @Serviceweb heb jij de app al eens opnieuw geïnstalleerd?

Ik heb even gekeken en zie dat je hier vorige week ook over gesproken hebt met mijn collega Peggy, via Facebook. Zij heeft uitgelegd dat er een storing gaande was en die loopt op dit moment nog. Zoals zij ook had aangekaart, staan de kortingen wel gewoon goed in ons systeem, dus je komt straks niet opeens voor een vervelende verrassing te staan, geen zorgen!

Hopelijk ben je zo gerustgesteld, maar als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Nice! Thanks voor de update Serviceweb.

Graag gedaan namens Monsieur David. 🙂
@David, ik heb app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en je hebt gelijk, het staat nu wel goed. Bedankt voor de tip!!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Merijn53,

Goed om te zien dat Serviceweb al met je mee heeft gedacht! Het verschil is in dit geval dat het bij jou juist verkeerd staat op de website van My T-Mobile. Hoe staat het bij jou in de app? @Serviceweb heb jij de app al eens opnieuw geïnstalleerd?

Ik heb even gekeken en zie dat je hier vorige week ook over gesproken hebt met mijn collega Peggy, via Facebook. Zij heeft uitgelegd dat er een storing gaande was en die loopt op dit moment nog. Zoals zij ook had aangekaart, staan de kortingen wel gewoon goed in ons systeem, dus je komt straks niet opeens voor een vervelende verrassing te staan, geen zorgen!

Hopelijk ben je zo gerustgesteld, maar als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
Hoi Merijn53,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Hoe lang geleden is het dat je korting krijgt op je Go Abonnement?
Ik kan je melden dat ik zelf al 2 maanden over ben gestapt naar een nieuw abonnement en in mijn My T-Mobile app staat nog steeds mijn oude abonnement met het nieuwe er bij. Dus daar staat een flink bedrag dat ze afschrijven, gelukkig doen ze dat niet :)

Als je online kijkt op My T-Mobile abonnement (online) dan moet het wel goed staan. In ieder geval, daar staat het bij mij wel goed en daar hou ik me dan ook meer aan dan wat er in My T-Mobile app staat. Het is een beetje onhandig, maar begrijp dat er iets met een koppeling is met het systeem dat niet lekker loopt.

Dus staat het online goed, dan zou ik me voorlopig geen zorgen maken. Mijn eerste factuur heb ik ook al binnen en die is normaal, dat zal bij jou dan ook zo zijn. Anders alsnog even aan de bel trekken.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!