Beantwoord

LG V60

• 28 oktober 2020
  • 13 reacties
  • 367 Bekeken

Ik ben in het bezit van een LG V60 Thinq 5G. Ik heb een 5g abonnement. Toch ziet mijn tel 5G niet. Wordt deze tel niet ondersteund? Zo nee waarom niet? T-Mobile US doet dat namelijk wel. Zo ja, hoe zet ik het aan?

Groet Danny

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 oktober 2020, 14:36

Niet alle 5G ready toestellen komen ook in aanmerking voor T-Mobile 5G.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/5g

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +12

T-mobile Nederland verkoopt dit toestel niet. LG geeft aan dat hun toestel alleen 5g support op het kpn netwerk. Geen idee waarom ze alleen op KPN laten werken. Leg die vraag even voor aan LG.

Thanx. Ik hoorde zonet van iemand juist het tegenovergestelde. Dat T-Mobile het toestel moet "certificeren" of zoiets. Apart

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @dkag70 

De LG V60 thinQ 5G heeft geen ondersteuning voor de 700 MHz volgens diverse sites en daarom heb je mogelijk geen 5G.

@eric reactie verwijderd..

Dus Tmobile zit op 5G 700mhz en KPN op een andere frequentie en doet de LG het op het netwerk van KPN wel? Of begrijp ik het verkeerd?

Reputatie 7
Badge +19

Ook KPN zit op de 700 MHz band met 5G volgens mij, waar heb je hem eigenlijk gekocht? Daar kan ook verschil in zitten.

Belsimpel. Dat moet niet uitmaken toch? Toestel komt rechtstreeks van LG. Verzegeld en al.

Reputatie 7
Badge +19

Niet alle 5G ready toestellen komen ook in aanmerking voor T-Mobile 5G.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/5g

Volgens mij exactwat diegene mij vertelde. T-Mobile moet het toestel soort van certificeren en toelaten op haar netwerk. Ik ga de technische dienst proberen te bereiken. Dank allen

@dkag70 

Heeft u inmiddels al een oplossing?ik heb ook zojuist de lg v60 via belsimpel en unlimited van tmobile incl 5g

Ik zou ook graag mijn telefoon op 5g willen activeren.

Dank

Hoi. Nee. T-Mobile is vwb 5G apart. Ik denk dat LG nooit bij Tmobile op 5G zal werken. Tenminste in NL. In de VS doet hij het wel op het T-Mobile netwerk. Ik las ergens in Duitsland ook maar dat heb ik niet uit kunnen proberen. 

Reputatie 6
Badge +12

Je kunt ervan uit gaan dat voorlopig alleen de types die ze zelf verkopen direct 5g bieden.

Voor de overige merken kun je die fabrikant vragen naar hun releasedatum voor de software update die dan 5g van NL netwerken ondersteund.

Is wel verwarrend. Jij zegt dat het de fabrikanten zijn en anderen zeggen dat het de provider is. Ik heb het zelf al opgegeven. Als je op LG moet wachten dan .…

Maar andere andere kant. 4g is prima...

Reputatie 6
Badge +12

De fabrikant moet de mogelijkheid van 5g per netwerk in de software update meesturen. Toestellen die al uit de doos de juiste settings hebben worden door T-Mobile ook op hun website verkocht.

Reageer