Beantwoord

Matig tot geen bereik in Bleskensgraaf

  • 22 januari 2018
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Het lukt sinds een kleine week niet meer om binnen te bellen, en buiten is de ontvangst matig. Op de storingskaart is het probleem onderkend, maar er is geen datum bekend wanneer dit is opgelost. Komen we vanwege deze storing in aanmerking voor schadevergoeding ? Ik kan mijn werk niet goed meer uitvoeren en mensen kunnen mij niet bereiken. Is er een noodoplossing voorhanden ? (Anders dan overstappen naar andere provider).
icon

Beste antwoord door Hajar 23 januari 2018, 10:05

Hi Gerf,



Ik begrijp dat je goed bereik wilt hebben en zorgeloos je werk wilt kunnen doen. Ik heb daarom ook direct je gegevens erbij gepakt om te zien of er eventueel een blokkade actief is, maar dat is niet het geval. Kun je aangeven op welke postcode jij problemen ervaart? Is dat op één of meerdere locaties? Ik kan dit dan direct doorgeven aan onze netwerkspecialisten en zij gaan dit dan onderzoeken. Zou je ook eens je simkaart in een ander toestel kunnen testen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we achterhalen of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.



Ik hoor graag zo snel mogelijk van je zodat we dit direct kunnen oplossen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Gerf,

Dankjewel voor je reactie. Ik zie inderdaad dat het om een tijdelijke storing ging en dat het inmiddels is opgelost! Heel fijn om te horen dat je weer bereik hebt! Hopelijk werkt alles weer naar behoren! Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Het probleem was gisteren en de dagen ervoor bij alle klanten in Bleskensgraaf die gebruik maken van hetzelfde netwerk. Er is ook gebeld door een aantal mensen die hebben vernomen dat eraan gewerkt werd om het vandaag opgelost te hebben. Het beperkte bereik was ook aangegeven op de storingskaart. Gisteren in de namiddag was er gelukkig weer bereik. De storingskaart is inmiddels weer bijgewerkt.
Ik neem aan dat u dat ook kunt zien in uw systeem ?
Een oplossing m.b.t. toestel of de simkaart ligt dan niet voorhanden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gerf,

Ik begrijp dat je goed bereik wilt hebben en zorgeloos je werk wilt kunnen doen. Ik heb daarom ook direct je gegevens erbij gepakt om te zien of er eventueel een blokkade actief is, maar dat is niet het geval. Kun je aangeven op welke postcode jij problemen ervaart? Is dat op één of meerdere locaties? Ik kan dit dan direct doorgeven aan onze netwerkspecialisten en zij gaan dit dan onderzoeken. Zou je ook eens je simkaart in een ander toestel kunnen testen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we achterhalen of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag zo snel mogelijk van je zodat we dit direct kunnen oplossen!

Reageer