Beantwoord

MB's verbruikt, maar geen daling in snelheid

• 15 april 2017
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Ik ben al aantal jaar trouw en tevreden klant van T-mobile en heb altijd weinig te klagen gehad.
Nu weet ik dat als ik mijn MB's heb verbruikt, de snelheid van mijn internet verlaagd wordt, wat natuurlijk logisch is.

Vandaag heb ik het bericht ontvangen dat ik mijn MB's verbruikt heb, echter dit keer is mijn internetsnelheid niet verlaagd, maar heb ik helemaal geen internet meer. Dit is voor mij erg vervelend, omdat mijn telefoon geen verbinding met WIFI kan maken.
icon

Beste antwoord door Sam- 18 april 2017, 17:02

Hallo Tbrouwer93,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben, daarom ben ik gelijk gaan kijken wat er precies heeft plaats gevonden.

In het systeem zie ik dat je sinds vorige maand bent overgestapt naar het Basis Sim prijsplan. Bij dit prijsplan zijn de voorwaarden anders dan bij je oude prijsplan. Dit prijsplan is namelijk voornamelijk bedoeld voor klanten die weinig MB's verbruiken. Hierdoor wordt er in plaats van een snelheidsverlaging, een blokkade toegepast op het internet. Wil je kunnen blijven internetten dan kan je uiteraard gewoon een MB-aanvuller aanschaffen.

De bovenstaande informatie staat ook op onze website:

Ik hoop dat alles nu wat duidelijker is. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +17
Hallo Tbrouwer93,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben, daarom ben ik gelijk gaan kijken wat er precies heeft plaats gevonden.

In het systeem zie ik dat je sinds vorige maand bent overgestapt naar het Basis Sim prijsplan. Bij dit prijsplan zijn de voorwaarden anders dan bij je oude prijsplan. Dit prijsplan is namelijk voornamelijk bedoeld voor klanten die weinig MB's verbruiken. Hierdoor wordt er in plaats van een snelheidsverlaging, een blokkade toegepast op het internet. Wil je kunnen blijven internetten dan kan je uiteraard gewoon een MB-aanvuller aanschaffen.

De bovenstaande informatie staat ook op onze website:

Ik hoop dat alles nu wat duidelijker is. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!

Reageer