Vraag

Mobiel bellen

  • 14 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik kan sinds vanmorgen niet meer bellen of gebeld worden? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @liel5 Dat is niet best! Gaat het alleen om bellen of ook internet 4g of zit dat niet in je abonnement?  

Is het mogelijk om je Sim kaartje in een andere telefoon te testen?

Nu de nare vraag ‘heb je betaal achterstand”? 
 

 

Hallo, ik kan niet bellen en gebeld worden. Geen betaalachterstand en heb wel gewoon WiFi etc. 
Groetjes Lilian 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @liel5 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen blokkades hebt. Heb je toevallig al een keer je toestel uit- en aangezet? Dit wil nog wel eens helpen! Ook wil ik je vragen om in de instellingen van je toestel te controleren of je mobiele netwerk wel aanstaat, en of de ‘mobiele gegevens’ toevallig niet uitstaan. Het komt wel eens voor dat je deze per ongeluk uitgeschakeld hebt waardoor je geen verbinding kunt maken. Heb je ook de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. Ervaar je problemen op één bepaalde locatie? Dan raad ik je aan probleem te melden via onze dekkingskaart. Vul je postcode/locatie in het daarvoor bestemde veld en klik daaronder op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan verder onderzoeken.

Laat je even weten of het lukt? 

Reageer