Sinds ik een Go abonnement heb is mijn mobiele thuis internet verbinding puur slecht en als ik op de camping zit heb ik een goede internet verbinding. M.a.w. ik heb nu een waardeloos mobiel internet en heb spijt dat ik een abonnement heb dat nog doorloopt tot einde juni 2021. Dan kan ik gelukkig met een andere provider in zee gaan. Nog even dit, ik betaal incl. een telefoon ongeveer €45 per maand, terwijl mijn vrouw een abonnement bij Hollands Nieuwe heeft van onder de €10 met een datalimit van 3Gb.
Beste antwoord door Evy
Hi
Goed dat je dit laat weten, het is natuurlijk wel belangrijk dat de dekking goed is thuis! Ben je toevallig al bekend met onze dekkingskaart? Mocht dat niet zo zijn, geef ik je hier uiteraard alle informatie over! Op onze dekkingskaart kun je jouw postcode/locatie invullen. In het daarvoor bestemde veld kun je daaronder klikken op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens kun je in een formulier alle details van je situatie invullen. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan tot de bodem voor je uitpluizen en nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Laat je even weten of het is gelukt? Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun die altijd stellen op onze Community!