Beantwoord

Mobiel internet

  • 2 oktober 2020
  • 6 reacties
  • 295 Bekeken

Sinds ik een Go abonnement heb is mijn mobiele thuis internet verbinding puur slecht en als ik op de camping zit heb ik een goede internet verbinding. M.a.w. ik heb nu een waardeloos mobiel internet en heb spijt dat ik een abonnement heb dat nog doorloopt tot einde juni 2021. Dan kan ik gelukkig met een andere provider in zee gaan. Nog even dit, ik betaal incl. een telefoon ongeveer  €45 per maand, terwijl mijn vrouw een abonnement bij Hollands Nieuwe heeft van onder de €10 met een datalimit van 3Gb.  

icon

Beste antwoord door Evy 2 oktober 2020, 15:18

Hi @Henniebr 

Goed dat je dit laat weten, het is natuurlijk wel belangrijk dat de dekking goed is thuis! Ben je toevallig al bekend met onze dekkingskaart? Mocht dat niet zo zijn, geef ik je hier uiteraard alle informatie over!  Op onze dekkingskaart kun je jouw postcode/locatie invullen. In het daarvoor bestemde veld kun je daaronder klikken op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens kun je in een formulier alle details van je situatie invullen. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan tot de bodem voor je uitpluizen en nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Laat je even weten of het is gelukt? Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun die altijd stellen op onze Community! 

Bekijk origineel

6 reacties

Zijn er meer mensen die geen internet hebben in binnen en buitenland. Ik ben er nu al 4 maanden mee bezig met die klanten service maar elke keet kom ze dat het niet aan tmobile ligt. Heb al een nieuwe simkaart gehad heb een oude  telefoon hij is pas jaar oud. Hebben me al andere instellingen gestuurd om na te kijken.zeggen dat de service gebeld heeft naar mij maar nooit nix ontvangen.  Maar het is gewoon een nagemaakt zooitje bij tmobile. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Henniebr 

Bedankt voor je terugkoppeling! Ik heb dit doorgezet naar onze netwerkspecialisten en zij gaan dit verder onderzoeken. Ik heb ook aangegeven dat je al meerdere toestellen hebt geprobeerd dus ik hoop dat er snel een oplossing komt! Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat het mij weten! 

Sinds 1½ jaar heb ik een nieuw Go abonnement, met telefoon toestel betaal ik daarvoor €45 per maand. Ik heb verschillende telefoontoestellen geprobeerd met staads hetzelfde resultaat, heel slecht tot geen mobiel internet. Terwijl mijn vrouw met een goedkoop abonnement bij Hollands nieuwe, €9,00 per maand met een datalimit van 3Gb veelbeter internet heeft. Ik kan zelfs op haar hotspot internetten. Maar als ik op internet, als ik internet kan ontvangen, de dekkingsgraad bekijk zie ik dat in het gebied met postcode 3081 overal van die honingraten zitten behalve in het gedeelte waar ik woon staan geen honingraten. Ik erger me al 1½ jaar kapot en vind dat ik met het aangaan van dit abonnement  miskocht ben. Maar helaas, ik zit er nog een ½ jaar aan vast.

H.W.Brouwer

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Henniebr 

We willen graag met jou op zoek naar de oorzaak van de mindere internet dekking. Ik zie dat je in mei voor het laatst een dekkingsklacht had ingediend en dit is toen onderzocht door onze netwerk specialisten. Die gaven toen aan dat je dekking met internet inderdaad minder was en toen is geadviseerd om je simkaart in een ander toestel te testen. Heb je de mogelijkheid om alsnog je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we achterhalen of het aan de simkaart of toestel ligt. Mocht het aan de toestel liggen dan zou een reparatie een optie zijn en mocht het aan de simkaart liggen dan sturen we je graag een nieuwe op. 

Ik hoor graag of het is gelukt zodat ik je verder kan helpen!

Ik heb al een aantal malen de dekkingskaart, met de honingraat, van postcode 3081 bekeken en die geeft aan dat er op deze postcode een goede dekking is. Alleen het gedeelte waar ik woon daar ontbreken 2 deeltjes van de honingraat.  Daar komt ook nog bij dat ik al een paar keer telefonisch contact met T-mobile heb gehad en dan kreeg ik het, in mijn ogen, dom antwoord dat het dan aan mijn telefoontoestel lag. Dus nogmaals mijn opmerking, ik heb van mijn mobiel internet abonnement veel spijt en ben niet van plan om het in2021 niet te verlengen. 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Henniebr 

Goed dat je dit laat weten, het is natuurlijk wel belangrijk dat de dekking goed is thuis! Ben je toevallig al bekend met onze dekkingskaart? Mocht dat niet zo zijn, geef ik je hier uiteraard alle informatie over!  Op onze dekkingskaart kun je jouw postcode/locatie invullen. In het daarvoor bestemde veld kun je daaronder klikken op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens kun je in een formulier alle details van je situatie invullen. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan tot de bodem voor je uitpluizen en nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Laat je even weten of het is gelukt? Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun die altijd stellen op onze Community! 

Reageer