Beantwoord

Mobiel internet werkt niet bij nieuw abonnement

  • 17 mei 2017
  • 6 reacties
  • 1011 Bekeken

Sinds zaterdag abonnement bij jullie lopen maar heb alleen WiFi. Mobiel internet werkt niet.
icon

Beste antwoord door Pilovali 17 mei 2017, 20:06

Hallo,



Zou je eens de stappen in deze topic willen volgen? Dan haalt je telefoon automatisch de goede netwerk instellingen op voor T-Mobile.



Misschien een domme vraag, maar heb je mobiele data wel ingeschakeld in de instellingen (kun je als het goed is vinden bij 'Algemeen', ik ben geen iPhone kenner)?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je er ook een nieuw toestel erbij gekocht/gekregen? Of heb je een sim-only abonnement aangeschaft?
Welk toestel heb je?

Groet,
Ik heb een sim only aangeschaft en gebruik een iPhone 6 plus. En bedankt voor het welkom.
Reputatie 5
Badge +17
Hallo,

Zou je eens de stappen in deze topic willen volgen? Dan haalt je telefoon automatisch de goede netwerk instellingen op voor T-Mobile.

Misschien een domme vraag, maar heb je mobiele data wel ingeschakeld in de instellingen (kun je als het goed is vinden bij 'Algemeen', ik ben geen iPhone kenner)?
Geen domme vraag hoor, maar die staat aan. Ik ga in je link kijken
Top! Hij doet t nu. Nu nog even Mn WiFi wachtwoord opnieuw inzetten maar prima geregeld. Bedankt
Reputatie 5
Badge +17
Fijn dat het opgelost is! Veel plezier met je abonnement 🙂

Reageer