Beantwoord

mobiel netwerk op samsung s7 edge

• 25 mei 2018
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

waarom krijg ik mijn mobiel netwerk niet aan op mijn toestel?
Hij geeft wel 4G aan maar doet niets.
Wifi is wel goed , maar ik wil natuurlijk ook buitenshuis mijn toestel volop kunnen gebruiken.
Op een vorig topic al gelezen over eenzelfde klacht maar als ik die stappen doorneem gebeurd er bij mij toch echt niets.:?
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 mei 2018, 11:31

Hoi Tasfoon,

Coming to the rescue! Gek inderdaad, dat je wel 4G lijkt te hebben maar dat het niet werkt. Ik kijk met je mee.

Ben je op dit moment wel gewoon in Nederland? Zou je jouw toestel eens opnieuw willen opstarten? Kun je helemaal geen gebruik van internet maken of doen bepaalde apps het niet?

Waar ik benieuwd naar ben, is of het internet wel werkt als je de simkaart in een ander toestel stopt. Zou je dat eens kunnen doen? Zo kunnen we achterhalen waar het probleem precies zit en kunnen we daarna verder kijken naar een oplossing!

Ik ben benieuwd, laat het me weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Tasfoon,

Coming to the rescue! Gek inderdaad, dat je wel 4G lijkt te hebben maar dat het niet werkt. Ik kijk met je mee.

Ben je op dit moment wel gewoon in Nederland? Zou je jouw toestel eens opnieuw willen opstarten? Kun je helemaal geen gebruik van internet maken of doen bepaalde apps het niet?

Waar ik benieuwd naar ben, is of het internet wel werkt als je de simkaart in een ander toestel stopt. Zou je dat eens kunnen doen? Zo kunnen we achterhalen waar het probleem precies zit en kunnen we daarna verder kijken naar een oplossing!

Ik ben benieuwd, laat het me weten!

Reageer