Beantwoord

mobiele gegevens/simkaart plaatsen voor netwerkdiensten

• 24 juli 2020
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn zus heeft een probleem met haar telefoon, ze kan wel appen en mail versturen, maar niet bellen of gebeld worden. Haar mobiele gegevens staat uit, en als ze deze wil aanzetten krijgt ze de melding dat ze een simkaart moet plaatsen voor netwerkdiensten, maar er zit een simkaart in. Als ze wil bellen krijgt ze de melding ‘niet aangemeld bij netwerk’, en bij simkaart beheer staat ‘geen simkaart’.

Hebben al geprobeerd opnieuw de simkaart er in te doen (dus er uit, en weer erin) maar dit helpt niet.

Heeft iemand enig idee?

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 juli 2020, 22:04

hallo @Syljill 

Lijkt erop dat de telefoon van je zus de simkaart niet uitleest.

Kijk even of de simkaart het in een andere telefoon wel doet. Anders doet de simkaart het denk ik niet en moet je een nieuwe aanvragen.

Een andere simkaart kan je ook nog eens testen in de telefoon van je zus om te kijken of het niet aan de telefoon ligt.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

hallo @Syljill 

Lijkt erop dat de telefoon van je zus de simkaart niet uitleest.

Kijk even of de simkaart het in een andere telefoon wel doet. Anders doet de simkaart het denk ik niet en moet je een nieuwe aanvragen.

Een andere simkaart kan je ook nog eens testen in de telefoon van je zus om te kijken of het niet aan de telefoon ligt.

Dank je wel! Mijn zus woont een beetje ver, maar ze heeft wel een werkmobiel waar ze het even op kan uitproberen.

Reageer