Beantwoord

mobile internet

• 8 december 2019
  • 7 reacties
  • 221 Bekeken

Ik heb onbeperkt internet 5gb endan onbeperkt opladen Sinds 3-4 dagen kun ik geen 3 min videos op youtube kijken.  War voor betal ik t mobile elke mand ?????? Ik heb 4G (samsung s10 plus) maar die oude 3G werkte snlerer dan dit wat t mobile nu verkocht . Ik heb spijt dat ik verlengt heb. Wat maar nog goed werkt is alles wat bove mijn ulimited abonometnt is extra op rekening te zete.

Bedankt voor nix t mobile 

icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 9 december 2019, 00:01

Met Unlimited komen er nog maar weinig zaken extra op je rekening (o.a. bellen naar buitenland en betaalde diensten). Je geeft aan geen soms YouTube te kunnen kijken. Hoeveel MB heb je nog in je bundel op het moment dat dit gebeurt? De 5GB grens (met gratis 1GB aanvullers) wordt gehanteerd om te voorkomen dat het netwerk wordt overbelast en andere gebruikers er geen gebruik meer van kunnen maken.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Met Unlimited komen er nog maar weinig zaken extra op je rekening (o.a. bellen naar buitenland en betaalde diensten). Je geeft aan geen soms YouTube te kunnen kijken. Hoeveel MB heb je nog in je bundel op het moment dat dit gebeurt? De 5GB grens (met gratis 1GB aanvullers) wordt gehanteerd om te voorkomen dat het netwerk wordt overbelast en andere gebruikers er geen gebruik meer van kunnen maken.

Hou toch op met die onzin. Als je iets verkoopt als unlimited dan moet er ook geen limiet op zitten. Kom niet aan met gezeur over netwerk overbelasting, dat wordt bij de zakelijke verkoop ook niet gedaan. verkoop het product dan gewoon niet. Lekker klantje naaien op deze manier.

Reputatie 5
Badge +4

Hou toch op met die onzin. Als je iets verkoopt als unlimited dan moet er ook geen limiet op zitten. Kom niet aan met gezeur over netwerk overbelasting, dat wordt bij de zakelijke verkoop ook niet gedaan. verkoop het product dan gewoon niet. Lekker klantje naaien op deze manier.

Ook bij het zakelijk aanbwordt dezelfde bescherming gehanteerd en de methode met aanvullers beschreven. Mobiel internet heeft nu eenmaal nog niet de capaciteit van vast internet.

Ook bij het zakelijk aanbwordt dezelfde bescherming gehanteerd en de methode met aanvullers beschreven. Mobiel internet heeft nu eenmaal nog niet de capaciteit van vast internet.

Zou je naar mijn topic willen kijken die ik heb aangemaakt. Wellicht is dat de oorzaak :)

Reputatie 5
Badge +4

Zou je naar mijn topic willen kijken die ik heb aangemaakt. Wellicht is dat de oorzaak :)

Die routering is toch al oud nieuws? T-Mobile heeft de route via Duitsland voor vast internet een tijd terug ook geprobeerd maar inmiddels weer teruggedraaid. Voor mobiel zijn de klachten niet hetzelfde als bij vast internet.

Oh ik heb zelf geen T-Mobile Thuis. Maar ik heb wel een mobiel abonnement bij T-Mobile, en de testjes in mijn topic zijn vandaag uitgevoerd.

Blijkbaar gaat er toch iets mis met routing.

Reputatie 5
Badge +4

Oh ik heb zelf geen T-Mobile Thuis. Maar ik heb wel een mobiel abonnement bij T-Mobile, en de testjes in mijn topic zijn vandaag uitgevoerd.

Blijkbaar gaat er toch iets mis met routing.

Voor Ping en latency zou dat wellicht kunnen, maar de topicstarter geeft aan geen YouTube te kunnen kijken. Dat lijkt dus een totaal ander issue.

Reageer