Beantwoord

Na vele jaren weer terug bij T-mobile en nog steeds geen bereik

  • 7 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Via mijn werk ben ik noodgedwongen teruggekeerd bij T-Mobile maar het drama van jaren terug gaat opnieuw beginnen. Ik zal kort de historie uitleggen.
Ooit begonnen met BEN, super bereik en prima tevreden totdat ik een schrijven kreeg dat BEN was overgenomen door T-Mobile, vanaf dat moment had ik vrijwel geen bereik meer en kon ik buiten gaan staan om te bellen. Uiteindelijk het abonnement maar opgezegd en de laatste paar maanden maar betaald, ik ben toen overgestapt naar Orange.
Over Orange was ik wederom super tevreden en had ik weer volop bereik totdat ik ook weer een brief kreeg dat Orange was overgenomen door T-Mobile, vanaf dat moment kon ik weer buiten gaan staan bellen, dit is uiteindelijk na 4 jaar geëindigd voor de rechtbank, ik was inmiddels al weer noodgedwongen overgestapt naar een andere provider en had weer geen problemen. Vanaf juli 2017 heb ik een splinternieuwe mobile telefoon iPhone-7 van mijn werk van T-Mobile, ik werk voornamelijk vanuit huis en elke dag krijg ik steeds maar weer te horen dat ik vrijwel niet te verstaan ben en dat het net klinkt alsof er een robot aan de lijn is of dat ik onder water aan het bellen ben tot vervelens aan toe. Als ik op de dekkingskaart kijk dan zou ik hier volop 3G en 4G moeten hebben maar niets is minder waar. Het enige wat t.o.v. jaren terug wel beter is geworden dat is dat ik zelf diegene met wie ik bel nu wel goed kan verstaan. Bestaat er misschien een versterker voor een GSM signaal of weet iemand een andere oplossing?
Groet, Roel
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 oktober 2017, 11:32

Hoi Roel,



Wat jammer om te lezen dat je opnieuw problemen ervaart op het T-Mobile netwerk. Kun je mij in een privébericht jouw adresgegevens en telefoonnummer toesturen? Ik wil dit graag even voorleggen aan één van onze netwerkspecialisten!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Badge +13
Beste Roel lastige situatie misschien zinvol om een dekking klacht te melden zodat men hier van op de hoogte is en dit onderzoekt?
Hier kan je dat doen en vink dan aan dat je op de hoogte wil worden gehouden wat de uitkomst is.
En tips hebben misschien diegene die dat onderzoek doen dan wel of ze zien bv dat er wel of geen wijzigingen aankomen.

En kwa versterker misschien weet een moderator daar iets van die zal ook wel bijspringen hier met 24/48 uur afhankelijk van drukte.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Roel,

Wat jammer om te lezen dat je opnieuw problemen ervaart op het T-Mobile netwerk. Kun je mij in een privébericht jouw adresgegevens en telefoonnummer toesturen? Ik wil dit graag even voorleggen aan één van onze netwerkspecialisten!