Beantwoord

Naar huis bellen lukt niet

• 29 januari 2017
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Hoi allemaal,
Als ik naar huis wil bellen krijg ik te horen dat wegens technische problemen het gesprek niet tot stand gebracht kan worden. Dit is erg vervelend. Wat kan ik hieraan doen?
Groetjes
icon

Beste antwoord door David 30 januari 2017, 15:50

Hoi Anne,

Niet handig als je jouw thuis niet kunt bereiken! :S Had je het bericht van Serviceweb al doorgenomen? Vooral het eerste gedeelte is erg handig om even te controleren. De betalingsachterstand gaat in jouw geval niet op, omdat het een Prepaidaansluiting betreft (met voldoende beltegoed).

Heb je het probleem alleen met bellen naar je huis en hebben zij dat niet andersom? Lukt het je wel om andere nummers te bellen? Als dat lukt, dan ligt het aan het huisnummer en niet aan dat van jou. Misschien kunnen zij jou proberen te bellen om te kijken of dit wel lukt? Het is ook handig om even na te gaan of anderen het nummer wel kunnen bereiken. Controleer daarnaast ook gelijk even of je het numme correct invoert.

We horen graag of het ondertussen gelukt is en anders jouw reactie op bovenstaande vragen!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hoi Anne,

Welkom op de forum van T-Mobile
Dit kan natuurlijk meerder problemen zijn. Heb je al naar huis gebeld met een andere telefoon? Dan kan je uitsluiten of het aan thuis ligt of aan je eigen mobiel. Probeer je telefoon eens helemaal uit te zetten en weer opnieuw aan, soms kan dit het probleem ook oplossen, als het toch aan je mobiel blijkt te liggen.

Lukt het nu niet, laat het ons nog even weten. Oh ja, probeer jezelf ook eens te bellen op je mobiel, dus van een ander naar je mobiel, wat krijg je dan?

Hoor het graag...

Wil niet zeggen dat onderstaande het geval is, maar als bovenstaande niet zo is, kan het eventueel dit ook zijn: kan je wel naar andere nummers bellen en/of gebeld worden? Misschien heb je een betalingsachterstand? Ik wil je in dit geval adviseren om zo snel mogelijk je betaling te voldoen zodat de blokkade verwijderd kan worden. Op deze pagina kun je een betaalmethode kiezen: https://www.t-mobile.nl/betalen

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid en als je nog vragen hebt, let me know
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Anne,

Niet handig als je jouw thuis niet kunt bereiken! :S Had je het bericht van Serviceweb al doorgenomen? Vooral het eerste gedeelte is erg handig om even te controleren. De betalingsachterstand gaat in jouw geval niet op, omdat het een Prepaidaansluiting betreft (met voldoende beltegoed).

Heb je het probleem alleen met bellen naar je huis en hebben zij dat niet andersom? Lukt het je wel om andere nummers te bellen? Als dat lukt, dan ligt het aan het huisnummer en niet aan dat van jou. Misschien kunnen zij jou proberen te bellen om te kijken of dit wel lukt? Het is ook handig om even na te gaan of anderen het nummer wel kunnen bereiken. Controleer daarnaast ook gelijk even of je het numme correct invoert.

We horen graag of het ondertussen gelukt is en anders jouw reactie op bovenstaande vragen!
Ik ben nu ook benieuwd hoe het verder gaat. Gelukkig geen betaal probleem 😳