Beantwoord

Netwerk

  • 17 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Hoe komt het toch dat mijn mobiele internet zo vreselijk traag is?? Vandaag wil ik in Gorinchem parkeren met de parkeerapp, en wederom.....het lukte niet vanwege traaaag internet! Ik word er niet goed van! Wat een ergenis is dat zeg!
icon

Beste antwoord door Mitch 18 oktober 2017, 14:09

Hoi mama59,



Wat ongelukkig dat je een minder snel internet ervaart. Ik heb even zitten neuzen en ik vermoed dat het te maken heeft met dat er een databundel ontbreekt in de samenstelling van het abonnement. Op het moment dat je geen databundel actief hebt binnen het Stel Samen en Stel Bij abonnement, ben je vanuit het Startabonnement wel altijd online, maar met een basissnelheid van 64 Kbps. Hetgeen je aangeeft komt daarin aardig overeen met de gemiddelde ervaring met die maximale snelheid. Je kunt er in principe nog wel berichten via WhatsApp mee versturen, maar ook daarin zou je merken dat het trager verloopt.



Je kunt eenvoudig via My T-Mobile een databundel activeren. Je kunt deze overigens maandelijks wijzigen. Als je het op prijs stelt dat ik een bundel voor je activeer, laat het dan ook gerust weten.



Bovenstaande is overigens gebaseerd op het 06-nummer waarmee dit forumaccount is geregistreerd (eindigend op 42). Als het om een ander 06-nummer gaat, dan hoor ik het ook graag!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Als je overal traag internet heb dan moet je het probleem zoeken bij je mobiel of simkaart , wat heb je al geprobeerd ?
Reputatie 4
Badge +4
Hoi mama59,

Wat ongelukkig dat je een minder snel internet ervaart. Ik heb even zitten neuzen en ik vermoed dat het te maken heeft met dat er een databundel ontbreekt in de samenstelling van het abonnement. Op het moment dat je geen databundel actief hebt binnen het Stel Samen en Stel Bij abonnement, ben je vanuit het Startabonnement wel altijd online, maar met een basissnelheid van 64 Kbps. Hetgeen je aangeeft komt daarin aardig overeen met de gemiddelde ervaring met die maximale snelheid. Je kunt er in principe nog wel berichten via WhatsApp mee versturen, maar ook daarin zou je merken dat het trager verloopt.

Je kunt eenvoudig via My T-Mobile een databundel activeren. Je kunt deze overigens maandelijks wijzigen. Als je het op prijs stelt dat ik een bundel voor je activeer, laat het dan ook gerust weten.

Bovenstaande is overigens gebaseerd op het 06-nummer waarmee dit forumaccount is geregistreerd (eindigend op 42). Als het om een ander 06-nummer gaat, dan hoor ik het ook graag!
Mitch, hartelijk bedankt voor je duidelijke uitleg! Ik ben er uit. Heb nu prima internet!