Beantwoord

netwerk bereik slecht

• 13 februari 2020
  • 1 reactie
  • 254 Bekeken

na mijn verhuizing is geconstateerd dat ik rondom huis slecht bereik heb en in huis niet tot nauwelijks. Hiervoor ben ik destijds gecompenseerd en ben in de tijd meer gaan internet bellen ipv mobiel. Nu heb ik alleen mijn voet gebroken en zit ik iig 8 weken thuis. Nu hapert het internet en blijkt dat ik nog steeds niet  tot nauwelijk kan bellen terwijl ik natuurlijk wel netjes betaal. Enig idee of suggestive hoe dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 februari 2020, 11:57

Hey @j.blok9 

Vervelend dat je een slechte dekking ervaart.

Heb je alleen een slechte dekking in en rondom het huis en als je dan is ergens anders bent is de dekking dan wel goed? Je zou eens kunnen kijken hoe het bereik met de sim in een ander toestel is. Gebruik je ook bellen via 4G?

Hier is de dekkingskaart, je kunt er ook een melding doen als het enkel op 1 specifieke locatie is.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hey @j.blok9 

Vervelend dat je een slechte dekking ervaart.

Heb je alleen een slechte dekking in en rondom het huis en als je dan is ergens anders bent is de dekking dan wel goed? Je zou eens kunnen kijken hoe het bereik met de sim in een ander toestel is. Gebruik je ook bellen via 4G?

Hier is de dekkingskaart, je kunt er ook een melding doen als het enkel op 1 specifieke locatie is.

Reageer