Beantwoord

Netwerk bruikbaarheid

  • 29 mei 2017
  • 6 reacties
  • 176 Bekeken

Hoi

Ik heb een vraag ik zie dat T-mobile uitgeroepen is tot het beste netwerk van nederland heb de pdf ook gelezen

Ik heb echter andere ervaringen ik heb niet altijd een stabiele snelle internet verbinding en als ik aan het bellen ben valt internet weg en als ik tijdens het gesprek wat moet opzoeken of een reis wil plannen dan gaat dit niet want er is geen internet

ook ben ik veel onderweg en gebruik ik draadloze hotspot Tethering valt regelt de verbinding tussen de telefoon en laptop of tablet spontaan weg op dat moment kan ik op de telefoon ook niet snel meer internetten ik heb mijn dataverbruik gecontroleerd maar heb ruim 3GB over van de 5GB

hoop dat jullie hier opheldering over kunnen aanbieden

Met Vriendelijke Groeten
Florin Hilberink
icon

Beste antwoord door Hajar 30 mei 2017, 10:48

Hi Fikkernet,



Jammer om te lezen dat je een mindere dekking ervaart. Wij wensen natuurlijk al onze klanten een stabiele dekking toe. Ervaar je dit probleem op verschillende locaties of meer op één locatie? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen wij controleren of het probleem bij de simkaart of het toestel ligt. Je kan ook een dekkingsklacht indienen via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan verder onderzoeken.



Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Fikkernet,

Wat voor toestel gebruik je? Het kan per toestel verschillen hoe (goed) je internet werkt. Dit heeft met frequenties etc. te maken. Hierdoor kan het af en toe wat minder sterk zijn.
Ik gebruik een Samsung J72016 Model
Wat je zou kunnen proberen is een van de volgende stappen:

- Cache van je telefoon legen
- Apps op de achtergrond 'wissen'.
- Firmware updaten als dat mogelijk is.
Fireware is al geupdated

Apps Achtergond gewist ook geprobeerd

Mijn netwerk ervaring bijft gelijkt en dat hij tijdens tethering de verbinding verbreekt


Met vriendelijke groet

Florin
Er is altijd nog een mogelijkheid dat je net op een punt zit waar de dekking wat minder is. Bekijk dat via deze link.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Fikkernet,

Jammer om te lezen dat je een mindere dekking ervaart. Wij wensen natuurlijk al onze klanten een stabiele dekking toe. Ervaar je dit probleem op verschillende locaties of meer op één locatie? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen wij controleren of het probleem bij de simkaart of het toestel ligt. Je kan ook een dekkingsklacht indienen via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan verder onderzoeken.

Houd je ons op de hoogte?

Reageer