Vraag

Netwerk in Amerika

• 11 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 480 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik zit op verschillende plekken met de camper in amerika. Ik heb geregeld geen enkele service terwijl ik at & t en verizon wel kan zien als netwerk. Hoe zit dit? Heel irritant, ik wacht op belangrijke telefoontjes van thuis maar ben dus niet bereikbaar. Graag een oplossing.

6 reacties

Ik heb een prepaid symio kaart en heb daarmee wel overal bereik, heel vreemd toch?
Reputatie 7
Badge +18
Beste @witmoos

Met je T-Mobile abonnement kun je in de VS uitsluitend via het T-Mobile USA netwerk verbinding maken. Zie de tarieven.

Ondanks alles fijne vakantie!

Groet, Folkert
Reputatie 5
Badge +4
Als je een unlimited + USA abonnement hebt, dan kan je binnen die bundel alleen gebruikmaken van het T-Mobile netwerk. Met de andere abonnementen zou je ook gewoon met het AT&T netwerk moeten kunnen verbinden, zie https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland Probeer in het laatste geval eens om het netwerk handmatig te selecteren.
Je kan via de helpdesk vragen om te mogen roamen als je het USA abo hebt. Dat gaat dan wel buiten de bundel maar dan kan je op de andere netwerken een verbinding opzetten.

je kan dat dan terugzien in je abo overzicht. Gebruik Twitter om dit te regelen. Ging bij mij in 1 dag.

succes en plezier in de USA.
Reputatie 5
Badge +4
Je kunt ook een sms sturen met USA AAN naar 2244, maar dan gaat verbruik dus niet uit je bundel. Stuur USA UIT om weer vast te zitten op TM USA.
Kijk das een handige tip!

Reageer