Beantwoord

Netwerk niet beschikbaar

  • 24 mei 2017
  • 6 reacties
  • 257 Bekeken

Ik kan niet meer bellen...wel op Internet...wat kan het probleem zijn?
icon

Beste antwoord door David 25 mei 2017, 12:34

Hoi Daphne,

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds? Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart?

Ik heb even gekeken, maar zie geen blokkade of iets dergelijks in ons systeem, dus het zou moeten werken! Ervaar je dit probleem op één locatie of overal? Kun je de stappen uit dit topic anders eens doornemen, dan is het opgelost óf we weten veel meer en kunnen aan de hand daarvan weer verder. Controleer ook even jouw simkaart of deze nog helemaal 100% is.

We zien jouw reactie graag tegemoet, hopelijk is het gauw opgelost!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Daphne,

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds? Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart?

Ik heb even gekeken, maar zie geen blokkade of iets dergelijks in ons systeem, dus het zou moeten werken! Ervaar je dit probleem op één locatie of overal? Kun je de stappen uit dit topic anders eens doornemen, dan is het opgelost óf we weten veel meer en kunnen aan de hand daarvan weer verder. Controleer ook even jouw simkaart of deze nog helemaal 100% is.

We zien jouw reactie graag tegemoet, hopelijk is het gauw opgelost!
Hi David,
Dank je wel voor je reactie. Het is gelukt. Al valt herhaaldelijk het Tmobile netwerk uit .... Ik start telkens weer op.
Dank je wel!
Reputatie 4
Hoi Daphne,

Fijn om te horen dat het is opgelost! :)

Ik wens je een fijn weekend toe en geniet van het heerlijke weer.

Ik heb het zelfde probleem, al meerdere weken. Geen netwerk beschikbaar. Opnieuw opstarten helpt niet. Een telefoonnummer van de klantenservice lijkt onvindbaar…

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kea 

Ik wil graag samen met jou achterhalen waar dat aan ligt. Ik heb gecontroleerd of je blokkades hebt, maar dat is niet het geval. Kun je aangeven of je dit op een specifieke locatie of op meerdere locaties ervaart? Zou je je simkaart in een ander toestel kunnen testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. Mocht het aan het netwerk liggen dan kun je de postcode invullen op onze dekkingskaart en klikken op Meld een probleem. Onze netwerk specialisten gaan dit verder onderzoeken. 

Kom je zo verder? 

ik ga het testen met een andere telefoon als die gelegenheid zich voordoet. Ik laat het weten.

 

Reageer