Beantwoord

Netwerk valt weg / kan geen sms sturen en ontvangen

• 30 juni 2020
  • 3 reacties
  • 226 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenavond allemaal,

Sinds vorig jaar ondervind ik al hinder van het niet kunnen sms’en. Zowel het verzenden als het ontvangen is niet mogelijk. Inmiddels heb ik sinds januari een nieuwe toestel en ook in dit toestel is het niet mogelijk. Wat kan ik hier in hemelsnaam nog aan doen? Alles is al geprobeerd en gedaan.

Tevens dient nu het volgende probleem zich aan. Continue verlies van mijn netwerk, De ene keer om de 10 seconde en de andere keer een keer per uur. Het is dan voor 10 seconde weg, 10 seconde terug etc.Ontzettend vervelend en frusterend. Dit speelt inmiddels nu ook al een maand maar lijkt erger erger en erger te worden.

Inmiddels een nieuwe simkaart aangevraagd in de hoop dat het een oplossing geeft voor de ellende.
Helaas is deze niet te activeren omdat hiervoor een sms moet worden verstuurd die ik dus niet kan ontvangen.. In de winkel langs gaan is momenteel ook geen optie omdat ik niet lekker ben en het daardoor nu in de corona periode niet verstandig is de deur uit te gaan.

Kunnen jullie kijken naar mijn netwerk probleem en sms probleem?

icon

Beste antwoord door Seccie 1 juli 2020, 09:59

Omdat het probleem ook speelt zodra je je simkaart in een ander toestel stopt, zit ik eerlijk gezegd te denken dat er iets mis is met je simkaart. Woon je in de buurt van een T-Mobile service punt? Zo, ja dan zou ik daar even langs gaan dan kunnen ze meteen e.e.a. met je verder testen / uitzoeken.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Mainie 

Het netwerk probleem is dat enkel op één specifieke locatie of heb je er overal last van? Indien het op een locatie is dan zou je hier eens een melding van kunnen maken op de dekkingskaart.

En is het netwerk probleem er ook nog als je jouw simkaart in een ander toestel test?

Kan je verder wel gewoon bellen en internetten? Kijk eens in de T-mobile app bij blokkades of er geen blokkades zijn en je hebt ook geen betalingsachterstanden?

Hoi Waqqas!

Thanks voor je reactie!

Wat betreft het netwerk is het verschillend. Ik had het idee dat het probleem groter was wanneer ik mezelf verplaats van locatie maar sinds vandaag thuis er ook veel meer last van dan afgelopen maand. Soms valt het mee en heb ik er een paar keer per dag last van. Maar zoals vandaag is het de hele avond raak terwijl het op de dag weer prima was.

Simkaart ook in mijn oude toestel gestopt maar hetzelfde probleem. Sms'en was op mijn vorige toestel ook al een probleem. Ik heb overigens een prima toestel. Een s9 plus .

Met bellen en internetten valt mijn verbinding dus ook steeds weg omdat geen netwerk heb. Een simpel berricht in de ad app moet ik soms al 3x refreshen voordat hij hem opent.

Er zijn volgens mijn mobile geen blokkades. Alles staat op toegestaan. Ook bv een gemiste oproep sms . Maar ook die ontvang ik niet.

Verder ook geen betaalachterstand.

Gisteren mijn abonnement met 2 jaar verlengd maar als het zo erg als vandaag blijft hou ik het geen week uit..

Reputatie 6
Badge +10

Omdat het probleem ook speelt zodra je je simkaart in een ander toestel stopt, zit ik eerlijk gezegd te denken dat er iets mis is met je simkaart. Woon je in de buurt van een T-Mobile service punt? Zo, ja dan zou ik daar even langs gaan dan kunnen ze meteen e.e.a. met je verder testen / uitzoeken.

Reageer