Vraag

Netwerk valt weg op Samsung S7

• 29 maart 2017
  • 7 reacties
  • 828 Bekeken

Hoe kan het dat mijn netwerk ineens uitvalt? Zodra ik mijn telefoon opnieuw opstart gaat het weer goed. Krijg dan allemaal sms binnen van gemiste oproepen. Hoe kan ik zien daar ik niet bereikbaar ben?

7 reacties

Hoi Klopje34, welkom op het klantenforum.

Van welk toestel maak je gebruik? Heb je je simkaart misschien laten knippen om in je toestel te kunnen gebruiken? Dat zou dan een oorzaak kunnen zijn.
Samsung s7 heb het kaartje niet laten knippen is een originele. Bedankt voor je reactie
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Klopje34,

Dat is natuurlijk niet fijn! Heb je dit probleem op één locatie of op meerdere locaties? Heb je op zo'n moment helemaal geen verbinding? Kun je eens jouw simkaart controleren? Op deze pagina vind je hoe je dat doet. Kun je eens jouw simkaart in een ander toestel proberen, heb je er dan ook last van? Op deze manier kunnen we kijken of het eventueel aan jouw simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag wat jouw bevindingen zijn! Dan kunnen we kijken naar een oplossing.
Reputatie 3
Hoi Klopje34,

Ik heb dezelfde problemen als jij met de 7edge, nieuwe simkaart is onderweg maar wellicht kun je dit even testen
Ga naar Instellingen - Algemeen Beheer - Resetten en dan kiezen voor Netwerkinstellingen Resetten.

Misschien lost dat de problemen ook wel op
Reputatie 3
Let wel op dat je alle wifi punten en bluetooth verbindingen weer opnieuw moet koppelen / configureren na deze actie!
Reputatie 3
Het probleem hier is opgelost (zo lijkt het na 3 dagen) met een nieuwe simkaart, bereik blijft nu stabiel.
Reputatie 3
Correctie, probleem is nog aanwezig na vervanging simkaart, ga deze week mijn telefoon wel ff helemaal resetten.

Reageer