Vraag

Netwerkstoring Dordrecht

  • 20 september 2020
  • 7 reacties
  • 340 Bekeken

Sinds donderdag 10 september 2020 is er storing in gebied 3314NH met jullie mobiele netwerk.

Deze storing komt wederom regelmatig terug en wordt tijdelijk gefixt.

 

Niemand van jullie klantenservice geeft duidelijk uitleg, wat er aan de hand is met jullie zendmast.

Waarom lossen jullie netwerkingenieurs niet deze storing in 1 keer goed op.


7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Meedenkertje26 

Kan me voorstellen dat dit niet ideaal is! Ben je al bekend met onze dekkingskaart? Op de dekkingskaart kun je een probleem melden, heb je dat toevallig al gedaan? Mocht je dit nog niet hebben gedaan, geef ik je hier uiteraard alle informatie over! 

Als je je postcode/locatie invult in het daarvoor bestemde veld kun je daaronder klikken op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens kun je in een formulier alle details van je situatie invullen. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan tot de bodem voor je uitpluizen en nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken.

Laat je even weten of het is gelukt? Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun die altijd stellen op onze Community!

Goedemorgen @Evy , 

 

Inmiddels je collega van het klantenservice gesproken.

Het probleem heb ik inmiddels gisteren gemeld.

Ik heb geen duidelijke antwoord gekregen wanneer het wordt opgelost.

Volgens je collega moet ik wachten op het telefoontje van jullie netwerk specialisten.

 

Kan je mij uitleggen hoe lang jullie storing gaat duren ?

Reputatie 6
Badge +6

In dat geval zijn onze netwerkspecialisten er mee bezig. Zodra hier meer informatie over is zullen zij persoonlijk contact op nemen met jou! Onze netwerkspecialisten kunnen tot in de puntjes uitleggen wat er momenteel gaande is en hoelang dit kan duren. Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, dan weet je me te vinden! 

@Evy wederom is een storing op jullie zendmast.

Probleem zendmast is deze, zie foto…

Ik heb nog geen T- Mobile netwerkmonteurs gezien op deze locatie…

Uw collega ...... afdeling vertelde mij dat er onderdelen zijn vervangen…

 

Wanneer gaan jullie dit ter plaatse oplossen en  geven jullie nog überhaupt prioriteit hieraan ?

 

 

Netwerkdiagonse via jullie T- Mobile Netwerk App staat ook aan…

 

 

 

Inmiddels hebben jullie storing opgelost.

 

Alleen speedtests zijn wisselvallig met snelheid.…

Via jullie App Netwerk getest en gemeld.

 

Hopelijk pakken jullie netwerkingenieurs het op.

@Evy , afgelopen vrijdag ben ik gebeld door jullie netwerkafdeling.

Hij vertelde mij afstand enzovoort is belangrijk tot goede speedtest.

En ja hoor, er is weer een storing met hetzelfde zendmast.

Het wordt niet ter plaatse opgelost 😤.

Lekker makkelijk van kastje naar het muur.

 

Wederom is het herstel niet goed uitgevoerd.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Meedenkertje26 

Ik zie dat je er een melding van hebt gemaakt en onze netwerkspecialisten gaan dit verder oppakken. Bedankt voor het doorgeven!

Reageer