Vraag

Niet aangemeld bij netwerk.

  • 24 juni 2020
  • 5 reacties
  • 191 Bekeken

gisteren hele middag melding: niet aangemeld bij netwerk. Gisteravond weer wel en nu weer niet kunnen bellen of gebeld worden . Nieuwe simkaart besteld maar ook die zelfde probleem. intussen alle voor de hand liggende stappen geprobeerd…

Ook op andere telefoon  geven beide simkaarten zelfde melding.

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Goedemiddag @jackgielen30,

Goede checks gedaan. Checkvraagje; heb je per ongeluk blokkades? Dit zou je moeten kunnen zien in jouw Mijn T-Mobile omgeving. 

Nee geen blokkades..

Reputatie 7
Badge +15

@jackgielen30 

Ervaar je dit op één locatie of overal?

Indien het enkel op één locatie is dan zijn er misschien wat werkzaamheden aan een mast of misschien een probleem met de mast.

Op de dekkingskaart kan je zien of er wat aan de hand is en je kunt ook een melding doen.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Ook afgevinkt en geen probleem, lijkt een persoonlijk ding..

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jackgielen30 

Ik heb ook een gecontroleerd op blokkades, maar die heb je niet. Ik zie dat je gister ook mijn collega hebt gesproken en die heeft dit doorgezet naar onze netwerkspecialisten. Zij gaan dit verder onderzoeken en proberen je van een oplossing te voorzien. Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer