Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk in Nederland

• 29 januari 2020
  • 1 reactie
  • 1257 Bekeken

Ik heb een Samsung 40 Galaxy. Ik kan er niet mee bellen, omdat ik niet zou zijn aangemeld bij het netwerk. Wat is dit? Hoe kan ik bellen. Volgens de dekkingskaart is er goede dekking bij mij.

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 januari 2020, 16:21

Hallo @Zelfgekozen 

Is het een prepaid aansluiting of abonnement?

Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Je zou ook kunnen proberen om je simkaart te testen in een ander toestel en misschien een andere simkaart in jouw toestel om te kijken waar het probleem ligt.

Een prepaid simkaart wordt geblokkeerd bij het niet gebruiken van de sim voor 6 maanden. Bij een abonnement staan er geen blokkades aan in de app? en zijn al je facturen betaald om een blokkade te voorkomen?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Zelfgekozen 

Is het een prepaid aansluiting of abonnement?

Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Je zou ook kunnen proberen om je simkaart te testen in een ander toestel en misschien een andere simkaart in jouw toestel om te kijken waar het probleem ligt.

Een prepaid simkaart wordt geblokkeerd bij het niet gebruiken van de sim voor 6 maanden. Bij een abonnement staan er geen blokkades aan in de app? en zijn al je facturen betaald om een blokkade te voorkomen?

Reageer