Beantwoord

Niet bereik voor schijnbaar Vodafone nummers

  • 6 december 2017
  • 15 reacties
  • 724 Bekeken

Ik weet niet precies hoe dit werkt, dus maar even het hele verhaal... sorry dat t zo lang is...:8

Een tijdje terug vroeg een collega wat er aan de hand was met mijn telefoon. Nou bij mijn weten niks. Bleek dat hij mij probeerde te bellen maar geen gehoor... Geen tuut, geen juf die iets zei.. gewoon niks.grootste stilte... ik dacht toen nog da's gek, maar ok kan gebeuren... later bleek dat er nog iemand was die mij niet kon bereiken...naar aanleiding hiervan toch maar even gebeld met de klantenservice maar die kon niks vinden. Alle instellingen gecheckt en ok.

Toen kwam de derde...toch maar weer gebeld...niks kunnen vinden... sim gewisseld naar een andere telefoon , dat had geen resultaat. nieuwe sim, geen resultaat. Fabrieksinstelling, geen resultaat.
Zelfs nog samen met die vriend naar Vodafone winkel geweest om zijn instellingen te checken, ook geen rare dingen kunnen vinden.
Weer gebeld met mobile, telefoonnummers doorgegeven maar nog steeds geen resultaat.

Er zijn inmiddels 5 mensen waarvan ik weet dat ze mij niet kunnen bereiken...
Leuk feitje, per ongeluk achter gekomen..als ze uit het buitenland bellen, dan lukt het wel.in een keer.. radara hoe kan dit.
Geen idee, maar tot op heden is het euvel nog niet opgelost en ben ik niet bereikbaar. Ondertussen bleek dat mijn call gesloten was... zonder dat ik dit wist. Nu weer gebeld, maar wordt hier moedeloos van. (Er werd nog geopperd door de klantenservice of al die mensen niet even naar Vodafone konden gaan ... hahaha... goeie grap natuurlijk)

Maar ondertussen.. Ik ben niet bereikbaar, aangezien dit ook mijn zakelijk nummer is, grote kans dat ik hierdoor opdrachten mis. Er zijn trouwens ook genoeg vodafonegebruikers die mij gewoon kunnen bereiken.

Graag wil ik dit opgelost zien. Maar de klantenservice wordt er in middels niet vriendelijker op. Erg jammer.
Bij andere providers nooit last gehad (KPN, en ironisch genoeg Vodafone).

Overigens heb ik een iPhone6 (en de sim gewisseld met een Samsung 6edge).
Kan iemand hier iets aan doen, kan ik het contract laten ontbinden???
Help


Boudewijn
Een moedeloze beller
icon

Beste antwoord door Hajar 8 december 2017, 09:40

Hi Tripperdetrip,

Ik begrijp heel goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Je wil natuurlijk bereikbaar zijn voor iedereen! Ik zie dat er inmiddels een case is aangemaakt en dat onze technische afdeling ermee bezig is. Ze hebben je vanochend ook geprobeerd te bereiken, maar kregen voicemail en ze gaan het later weer proberen. Houd er rekening mee dat je anoniem gebeld wordt door onze technische specialisten.

Ik hoop dat het snel wordt opgelost voor je!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Tripperdetrip,

Wat vervelend is dat, Begrijp ik het goed dat je dit nummer eerst heb gebruikt bij vodafone ?
Het wil wel een gebeuren dat een telefoon nummer niet uit alle systemen gehaald zijn bij de verlatende provider. Het probleem melden bij Vodafone is dan niet eens meer zo'n slecht idee.
Hai,

dit nummer heb ik al een jaar of tien.
En ja ik ben anderhalf jaar geleden overgestapt vanaf vodafone

Even voor de duidelijkheid, Ik ben ook bij Vodafone geweest, maar ze konden daar niks vinden. Alles was goed.

De suggestie van mobile was dat alle vijf de mensen zelf naar Vodafone gaan... sorry, maar dat vind ik echt niet gepast
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tripperdetrip,

Ik begrijp heel goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Je wil natuurlijk bereikbaar zijn voor iedereen! Ik zie dat er inmiddels een case is aangemaakt en dat onze technische afdeling ermee bezig is. Ze hebben je vanochend ook geprobeerd te bereiken, maar kregen voicemail en ze gaan het later weer proberen. Houd er rekening mee dat je anoniem gebeld wordt door onze technische specialisten.

Ik hoop dat het snel wordt opgelost voor je!
Hai Hajar,

Dat kan kloppen .. ik werk snachts dus sochtends slaap ik. 😁Maar ik wacht het nog even af.
Dankjewel voor de reactie.

Boudewijn
Wachtend op telefoontje
Helaas tot op heden nog geen telefoontje mogen ontvangen...

Boudewijn
Een zeer teleurgestelde klant
Reputatie 4
Badge +13
Hey Boudewijn,

Allereerst mijn excuses dat het mis is gegaan bij het in contact komen met onze technische dienst. Ik zie in ons systeem staan dat er twee keer in de ochtend is geprobeerd jou telefonisch te bereiken. Ik, met een korte ervaring aan werken in de nacht, begrijp dan heel goed dat je in de ochtend nog lekker aan het slapen bent! Wat ik dus direct voor je gedaan heb is het openen van een nieuwe case, waarin staat aangegeven in de middag te bellen. Is er nog een tijdstip dat je het best te bereiken bent?

Het is namelijk van belang voor de technische dienst dat ze de situatie zo goed mogelijk in kaart brengen om met een oplossing te komen. Vragen die ze je zullen stellen zijn onder andere of je door geen enkel nummer gebeld kan worden, je toevallig de 'Niet storen'-functie aan hebt staan, de netwerkinstelling al eens gereset zijn en of je een aantal voorbeelden van het probleem kan verzamelen. Als je deze info al klaar hebt liggen kunnen ze er meteen mee aan de slag aan de slag! :D

Ik hoop hiermee dat het zo snel mogelijk opgelost wordt! Hou je me op de hoogte?
haa Bas,

Bedankt voor je reactie (overigens heb ik die genoemde vragen al 3 keer beantwoord)
maar helaas... we zijn bijna een maand verder maar het schiet niet op zo...

ik ben samen met een vriend naar Vodafone geweest. alles ook weer laten doorlichten.
telefoontjes bijgehouden wanneer wel, wanneer geen connectie.. buitenland binnenland. tijden erbij. alles wat je maar kunt verzinnen
helaas, ook bij Vodafone kunnen ze niks vinden. Zij geven weer aan dat ik bij T mobile moet zijn.

oftewel van het kastje naar de muur,tja en dan weer retour.

ik word hier onderhand goed pissig van zoals je je misschien kunt voorstellen.
ik zit nog vast aan tmobile tot november 2018.. grrrr. ik heb enorme spijt dat ik ben overgestapt.

die meides bij de klantenservice kunnen er ook weinig aan doen maar nu voor de zoveelste keer doorgegeven wanneer ik bereikbaar ben en welke telefoon ik heb en ja ik word binnen nu en ongeveer 5 dagen wel weer terug gebeld..

Voel me niet serieus genomen, betaal elke maand braaf mijn rekening, maar ontvang niet waar ik voor betaal.

Diep teleurgesteld
Boudewijn
Reputatie 4
Badge +13
Hey Boudewijn,

Allereerst natuurlijk de beste wensen voor 2018! Verder kan ik me jouw frustraties heel goed voorstellen. Ik hoop dat je ook dat je begrijpt dat we jou niet het gevoel willen geven dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. We waarderen onze klanten enorm en proberen dan ook altijd en overal zo goed mogelijk te helpen!

In ons systeem zie ik dat je mijn collega Esmeralda gister hebt gesproken. Je kunt er dus vanuit gaan dat we achter de schermen keihard bezig zijn met het zoeken naar een oplossing. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen!

Zou je mij op de hoogte willen houden van de situatie? Ik hoor het graag van je en hoop dat het snel is opgelost!
Er zijn dus meér mensen met dit probleem..... #metoo 🤔

En dan heb ik het niet alleen over het feit dat je niet bereikbaar bent voor Vodafoneklanten maar ook het slachtoffer wordt van het kastje-muur-verhaal.

"Ja meneer hier staat alles goed, regel het maar met Vodafone" GRRRRRRR
Zó jammer dat ik net heb verlengd...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Keeska,

Ik zie dat er een case loopt en dat onze technische dienst druk bezig is om het op te lossen. Hopelijk wordt het snel opgelost!
Zal mij benieuwen..... Vooralsnog weinig (geen) resultaat waar we vrolijk van worden 😫
Nou, uiteindelijk toch goed nieuws 😄
De belletjes van de testpersonen gingen nú wèl over, probleem (eindelijk) opgelost.
Reputatie 7
Badge +20
Wat fijn dat is opgelost! Dankjewel voor de terugkoppeling!
Nou, uiteindelijk toch goed nieuws 😄

De belletjes van de testpersonen gingen nú wèl over, probleem (eindelijk) opgelost.


Hallo,

Weet jij misschien wat er is gedaan om dit probleem op te lossen? Ik lees bij 2 topics dat het probleem is opgelost, maar bij beide niet hoe ze zijn opgelost.

Met vriendelijke groet,
Patrick.
Reputatie 7
Badge +20
@patrickkroek

Er is al op jouw eigen topic gereageerd. Dit topic gaat op slot.