Beantwoord

niet kunnen bellen binnen nederland

• 20 januari 2020
  • 5 reacties
  • 264 Bekeken

icon

Beste antwoord door Seccie 20 januari 2020, 19:00

Hoi! Natuurlijk gaan we proberen om je hier in de community te helpen!  Zou je even je simkaart in een ander toestel kunnen stoppen? Kun je dan wel bellen en gebeld worden, of een sms versturen of ontvangen? Mocht je nu geen ander toestel tot je beschikking hebben, dan kun je natuurlijk altihd even langs een T-Mobile service punt lopen. 

Laat je ons wat weten? Voor nu wens ik je in ieder geval alvast een prettige avond! 

Bekijk origineel

5 reacties

Het vervolg: ik stond een uurtje geleden op het punt om boodschappen te doen en daarna naar de t-mobile shop te gaan. Maar voordat ik ging probeerde ik nog een keer te bellen en waarachtig, IK KON WEER BELLEN .  Het enige dat ik gisteren nog heb gedaan is de pincode op de telefoon verwijderen die erop moest worden gezet toen ik mijn telefoon heb ingesteld om alle ziggo hotspots in nederland te kunnen gebruiken om buiten mijn netwerk om gratis te kunnen internetten! Misschien is het daarna weer gereset??? Al met al, het doet het weer, ik kan weer bellen. Fijne dag

bedankt, ik ga morgen naar een T-Mobile shop. fijne avond.

Goedenavond, precies hetzelfde hier, niet kunnen bellen of smsen. wel gebeld kunnen worden en data werkt ook prima. Alles al geprobeerd: telefoon opnieuw starten, vliegtuigstand, het hele rijtje al afgeweest.

Ik heb een Motorola One Action met android 9 en ik heb goed mobiel bereik met een niet bevroren beltegoed dus daar zal het niet aan liggen.

Reputatie 6
Badge +9

Hoi! Natuurlijk gaan we proberen om je hier in de community te helpen!  Zou je even je simkaart in een ander toestel kunnen stoppen? Kun je dan wel bellen en gebeld worden, of een sms versturen of ontvangen? Mocht je nu geen ander toestel tot je beschikking hebben, dan kun je natuurlijk altihd even langs een T-Mobile service punt lopen. 

Laat je ons wat weten? Voor nu wens ik je in ieder geval alvast een prettige avond! 

Reputatie 7
Badge +20

Aaah super. Bedankt ook voor de terugkoppeling! Heel fijn dat je weer kan bellen. 

Reageer