Ik ben momenteel in Frankrijk en kan niet bellen of sms'en met mijn net nieuwe SIM-only abonnement. Ik heb met mijn andere abonnementen bij jullie hier nooit last van gehad, en ik lees nu dat dit bij meerdere mensen zo is omdat dat een reglement is voor de eerste 2 maanden. Is het mogelijk om dit in te schakelen?
Vriendelijke groet,
Tessa
Beste antwoord door Sam-
Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom bij de community!
Begrijpelijk dat je ook in het buitenland gewoon bereikbaar wilt zijn. Goed dat je dit dus bij ons aangeeft. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er bij jou inderdaad een blokkade actief was.
Ik heb de blokkade uiteraard meteen voor je opgeheven. Zou je over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan willen zetten? Daarna zou je overal gebruik van moeten kunnen maken. Mocht je daarna nog steeds problemen ervaren met het netwerk in het buitenland dan kan je een kijkje nemen in dit topic. Hier vind je tips en instructies om verbinding te kunnen maken met één van de providers in het buitenland.
Ben je trouwens vaker in het buitenland? Wellicht dat het nieuwe T-Mobile Go abonnement wat voor jou is. Omdat je gebruik maakt van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan kan je gewoon overstappen. Let wel op dat wanneer je wilt overstappen je naast de standaard T-Mobile Go maandkosten ook je toestelbetaling moet betalen.
Laat je ons weten of alles weer werkt? Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je!
Heel veel plezier nog in Frankrijk. 😉