Vraag

Nieuwe mobiel abbonement werkt niet

  • 23 november 2020
  • 2 reacties
  • 208 Bekeken

Hey,

Ik heb pas geleden een nieuw telefoon gekocht met een nieuw abbonement en ik vroeg om nummerbehoud, maar dat werkte niet dus kreeg ik een nieuw simkaart erbij met een nieuw nummer. Dus nu heb ik die sim kaart er in gedaan, maar heb ik geen service op me mobiel. Kan iemand mij er mee helpen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Iliassbb_ 

Welkom bij T-Mobile! Ik hoop dat je nieuwe toestel goed bevalt. Ik wil je graag verder helpen met je vraag. Kun je mij een privebericht sturen met het 06-nummer dat je nu hebt. het simkaartnummer, naam, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen!

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Iliassbb_ 

Wanneer je een nieuwe abonnement neemt dan is je simkaart meestal al geactiveerd behalve als je nummerbehoud hebt aangevraagd of je abonnement is nog niet in gegaan.

Wat is de startdatum van je abonnement?

Reageer