Beantwoord

nieuwe simkaart

  • 17 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Beste T-Mobile,

ik heb misschien een probleem met me simkaart.

ik heb vanaf het begin met me nieuwe note 10 slecht netwerk verbinding.
3x opgestuurd ter reparatie maar ze kunnen niks vinden.
en een nieuwe simkaart gekocht.. 

het viel me op dat me vrouws sim er goed in past.. als je de houder omdraait blijft de sim vastzitten.

kan het probleem niet worden veroorzaakt dat mijn simkaart ietsjes te klein is voor de houder? waardoor hij een klein beetje los zit in de mobiel?? als ik me houder weer omdraai valt de sim eruit.

wat is handig om te doen??

mvg kim

icon

Beste antwoord door CrisTien 17 oktober 2020, 17:41

Hallo @kimhoon   Welkom ,Wat te doen? Zo snel mogelijk langs een TM shop.

Daar kunnen ze misschien kijken (testen) of dat inderdaad het probleem is.

Succes en ik ben benieuwd dus laat ons even weten of het is opgelost.

Zo niet dan kunnen de moderators je hopelijk verder helpen.

 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @kimhoon   Welkom ,Wat te doen? Zo snel mogelijk langs een TM shop.

Daar kunnen ze misschien kijken (testen) of dat inderdaad het probleem is.

Succes en ik ben benieuwd dus laat ons even weten of het is opgelost.

Zo niet dan kunnen de moderators je hopelijk verder helpen.

 

 

Reageer