Vraag

nieuwe simkaart gekregen maar probleem blijft

  • 14 december 2017
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Waarom kan ik niet gebeld worden

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Marijke,

Wat jammer dat de nieuwe simkaart hierin geen oplossing heeft geboden! Ik wil graag nog eventjes wat dingen weten en met je doorlopen. Als dat ook geen uitkomst biedt, dan ga ik het doorzetten naar onze IT-specialisten.

> Kun je niet gebeld worden door 1 specifiek nummer? Of kun je door geen enkel nummer gebeld worden?
> Staat de "Niet storen"-functie op het toestel wel uit?
> Werkt de simkaart wel in een ander toestel - kun je dan wel gebeld worden?

Lukt het om dit te testen? Mocht je er hulp bij nodig hebben, zou je de vragen eventueel met een medewerker in de T-Shop kunnen doorlopen. Je mag ook altijd hier om verduidelijking vragen! We gaan er sowieso voor zorgen dat dit opgelost wordt!

Reageer