Beantwoord

Nummer overgezet naar een ander, dagen onbereikbaar

• 26 februari 2021
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Gisteren zou mijn mobiele abonnement ingaan bij T-Mobile met nummerbehoud. Maar wonder boven wonder heeft T-Mobile het voor elkaar gekregen om mijn nummer te geven aan een willekeurig iemand in NL, die krijgt nu al mijn telefoontjes en smsjes (schending van mijn privacy). Dit terwijl ik nu al twee dagen onbereikbaar ben met een niet werkende simkaart van T-Mobile. Schandalig dat T-Mobile zo een grote fout maakt en het ook nog steeds niet oplost. Al uren de klantenservice aan de telefoon gehad gisteren en vandaag hierover maar “het wordt uitgezocht”. 

icon

Beste antwoord door Hajar 26 februari 2021, 13:50

Hi @K. Butt 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Kun je mij een privébericht sturen met het te behouden 06-nummer, tijdelijke 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN?

Dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @K. Butt 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Kun je mij een privébericht sturen met het te behouden 06-nummer, tijdelijke 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN?

Dan kijk ik graag met je mee!

Hi Hajar,

Ik heb je net een bericht gestuurd prive. Ik wil ook een klacht indienen en een tegemoetkoming voor alles.

Groet,

1. Butt

Reageer